poniedziałek, 10 lipca 2017

Wyniki rozdania z magicznymi boxami

Dzisiaj na pierwszy ogień idzie post z wynikami rozdania. Może póżniej jeszcze uda mi się coś opublikować, ale ciężko powiedzieć, bo znowu męczy mnie jakaś nieszczęsna infekcja i czuję się dość średnio.

Zanim podam wyniki to jedna, bardzo ważna uwaga dla wszystkich, którzy zgłaszają się do rozdań, nie tylko do mojego, ale też u moich koleżanek-blogerek. Proszę, sprawdzajcie zawsze czy na pewno obserwujecie publicznie dany blog, bo to jest z reguły podstawowy warunek rozdania. Jeśli nie macie pewności to napiszcie proszę maila do autora bloga w celu potwierdzenia obserwacji. Z powodów niespełnienia właśnie tego punktu kilka osób nie mogło wziąć udział w rozdaniu mimo, że widziałam, że obserwują mnie również na innych kanałach społecznościowych. Uwierzcie mi, że blogerzy sprawdzają kto ich obserwuje. Najlepszym potwierdzeniem obserwacji zawsze też są komentarze pod nowymi postami, bo wtedy widać, że ktoś wchodzi na tego bloga.

Teraz część najprzyjemniejsza, czyli wyniki. Z przyjemnością ogłaszam, że rozdanie wygrywa:

Karolina Horsi

Jak zaznaczałam w regulaminie na dane adresowe czekam tydzień, a później losuję kolejną osobę. Dodatkowo proszę o informację, który box wybierasz Sephora czy kąpielowy. Jeśli Sephora to proszę o drobne wskazówki czy bardziej pielęgnacja czy też makijaż i ewentualnie czego byś nie chciała dostać. Jeśli kąpielowy to czy Bomb Cosmetics czy Stara Mydlarnia i uwagę jakie zapachy preferujesz.

Zwyciężczyni gratuluję, a Wszystkim bardzo dziękuję za udział w rozdaniu i zapraszam na kolejne, które pewnie niebawem.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję :))
    No właśnie z tą obserwacją to jest czasem różnie...ja to zawsze sprawdzam i przerzucam nawet jak jest dużo osób i sprawdzam pod którym nickiem, bo teraz po zmianie mam inaczej, wcześniej inaczej, zawsze sie upewniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za niespodzianka:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń