czwartek, 1 czerwca 2017

Zamówienie z SammyDress Cz.3

Dzisiaj ostatnia część mojego pierwszego zamówienia z SammyDress, czyli hit zostawiony na koniec Mianowicie jest to sukienka z jeansu, która prezentuje się tak:

KLIK
Sukienkę zamówiłam w rozmiarze 2XL, bo innego nie było, a ja byłam nią wręcz zachwycona. Trzy tygodnie temu jeszcze się w nią mieściłam razem z brzuszkiem. Dzisiaj jest już to niemożliwe :-). Generalnie polecam zamówienie większego rozmiaru, bo sukienka się naprawdę mocno opina.

KLIK

Sukienka jest bardzo ciężka, więc myślałam, że te kamienie są prawdziwe, a to jednak plastik. Sądzę, że ciężar wynika z dość grubego jeansu oraz nici użytych do wyszycia aplikacji.

KLIK
Zamawiałam już parę razy z chińskim sklepów i zawsze miałam jakieś uwagi do ubrań. Tu nie mam absolutnie żadnych. Ja jestem zachwycona, Mąż też. Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła w niej normalnie chodzić.

Zachęcam Was do klikania i kupowania tej sukienki, bo to naprawdę dobrze wykonane ubranie. Dodatkowo ma metkę "MaxMara" :-).

A Wam jak się podoba ta sukienka?

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wstawisz w niej jakieś zdjęcie, bo jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzór teraz modne sa rózne naszywki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, oryginalna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi się podoba, jednak całokształt już nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna :) Mi to trudno dobrac rozmiar na chinskich stronkach.Ostatnio zamówiłam tunikę i przyszła ciut za duża :D

    OdpowiedzUsuń