środa, 31 maja 2017

Zamówienie z SammyDress Cz.2

Niedawno pokazywałam Wam pierwszą część zamówienia z SammyDress, czyli dwie pary kolczyków. Posty z zamówieniami podzieliłam tematycznie i największy hit zostawiłam na koniec. Dzisiaj taki post-przerywnik, bo będzie coś nie dla mnie, ale dla Stasia i Maleństwa.

KLIK

 Domyślacie się co to może być?

KLIK
Tutaj mamy miniaturkę, a jest to świetna naklejka-miarka na ścianę.

KLIK
Słonie są śliczne i wesołe i będą idealnie pasowały do pokoju dzieci. Staś jeszcze o tym nie wie, ale będzie to niespodzianka na Dzień Dziecka. Może też uda mi się przykryć jakoś malunki szminką, których dokonał w swoim pokoju ;-).

Jak ta naklejka się sprawdzi to pomyślę też nad jakąś ciekawą naklejką do sypialni mojej i Piotra.

A Wam jak się podobają takie naklejki?

2 komentarze:

  1. Ale super to jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń