piątek, 26 maja 2017

Zakupy z SammyDress Cz.1

Jakiś czas temu pokazywałam Wam moją wishlistę z SammyDress i pisałam, że już dostałam od nich przesyłkę. Dzisiaj pierwsza odsłona moich wyborów, a mianowicie biżuteria.

Kolczyki uwielbiam i jak tylko mam okazję to jakieś kupuję. Kiedyś tylko srebrne, teraz coraz częściej sięgam po różne odcienie złota i na takie właśnie dwie pary się zdecydowałam.

KLIK

KLIK

Na zdjęciach tego dobrze nie widać, ale górna para ma bardziej różowy odcień złota. Kolczyki wydawały mi się bardzo malutkie, ale zapinają się bez problemu i nie cisną ucha.

A Wam jak się podobają te maluchy? Zachęcam do klikania w linki i oczywiście przeglądania innych ofert SammyDress.

6 komentarzy:

  1. Pierwsze bardzo ładne chyba nawet takie same na Ali oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Tez uwielbiam kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała taki pierścionek jak te pierwsze kolczyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, chociaż nie w moim guście, raczej takich nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń