wtorek, 16 maja 2017

Wishlista z SammyDress

Współpraca z chińskimi sklepami jest dość ryzykowna, bo z jakością rzeczy bywa różnie, a rozmiary też są bardzo często w cały świat. Kiedy dostałam propozycję współpracy ze strony SammyDress to przez jakiś czas się zastnawiałam czy tą kooperację w ogóle nawiązać. Poszukałam na blogach innych dziewczyn, które były raczej zadowolone i stwierdziłam, że zaryzykuję. Wczoraj przyszła do mnie paczka z zamówionymi rzeczami i ponieważ jestem z nich naprawdę zadowolona to dzisiejszy post piszę z czystym sumieniem. Otrzymane rzeczy pokażę w kilku postach w tym tygodniu, a dzisiaj moje zachciewajki.

Zapraszam na moją (mocno skróconą) wishlistę z SammyDress. Moja drobna rada o czym przekonałam się kupując już na kilku stronach-wybierajcie potencjalnie droższe rzeczy, bo niestety takie naprawdę tanie (jeśli chodzi o ubrania) to z reguły masakryczna tandeta.

1.Kolorowa sukienka w chińskim stylu

KLIK
Kolory wyglądają po prostu przepięknie, a ja czekam aż pojawi się jakiś większy rozmiar, bo zamówienia M nie zaryzykuję :-).

2.Sukienka w ciekawy print

KLIK
Fajny, zabawny print to jest to czego ostatnio szukam, więc z chęcią przygarnęłabym tą sukienkę.

3.Kolorowy kostium kąpielowy

KLIK
Ze względu na ciążę klasyczne bikini dla mnie odpada, ale planujemy z Mężem i Synkiem wypad nad morze, więc akurat taki kostium by mi się przydał.

4.Zdobione sandałki

KLIK
Błyszczące sandałki zawsze były moją słabością, a te i jeszcze jedne mocno wpadły mi w oko.

MAm dla Was jeszcze dwa znakomite kupony zniżkowe:

KLIK

KLIK
Jak Wam się podoba moja wishlista? I czy któraś z Was kupowała buty w takim sklepie i ma jakieś wskazówki odnośnie rozmiaru jaki najlepiej wybrać? Z góry dziękuję za dobre rady!

8 komentarzy:

  1. Super post, bardzo ciekawy. Zapraszam na mojego bloga, nie dawno zaczęłam :) Obserwuje :)
    mysmallworld02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ubrania wybrałaś!:D
    Super!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój kąpielowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych 4 rzeczy to chyba najbardziej te sandałki przypadły mi do gustu. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie, gdzie organizuje konkurs:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki bardzo ciekawe i inne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się print z tej pierwszej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sandałki fajne pierwsza sukienka tez mi sie podoba le widać że jest z sztucznego materiału

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sukienka i sandałki wyglądają super! Osobiście boję się kupować na tego typu stronkach ubrania, bo często są zupełnie inne w rzeczywistości. I z rozmiarem ciężko trafić :)

    OdpowiedzUsuń