wtorek, 25 kwietnia 2017

Wtorek Włosomaniczki-New Anna Cosmetics Expert Hair Mask

Na początku lutego miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerskim "Spotkajmy się w Łodzi II". Cały opis wydarzenia i osoby biorące w nim udział znajdziecie TUTAJ.


Zdjęcie z bloga Ladymami.pl

Jednym ze sponsorów tego spotkania była firma New Anna Cosmetics. Markę już zdążyłam poznać, bo kiedyś używałam ich nafty kosmetycznej i całkiem się z nią lubiłam. Tym razem do testowania otrzymałam dwa produkty: szampon do włosów z naftą oraz maskę Expert Hair Mask.


Szampon powędrował do mojej siostry ze względu na obecność SLS, którego ja unikam w codziennym stosowaniu. Niemniej jednak miałam okazję z niego korzystać i włosy są po nim gładkie, błyszczące i dość długo utrzymują świeżość.

Jeśli chodzi o maskę to pierwsze co rzuca się w oczy to dość oryginalne opakowanie. P|raktyczna, zamykana pompka to świetne zabezpieczenie przed moim trzylatkiem, który ostatnio uwielbia testowanie wszystkiego co mu ładnie pachnie. Przy tym dość łatwo odkręcić nakrętkę Expert Hair Mask i wybrać produkt do końca.

Expert Hair Mask ma na tyle rzadką konsystencję, że łatwo ją wycisnąć i na tyle gęsto, że nie spływa z włosów. Zapach jest neutralny.

Tutaj plusy się niestety kończą. W moim przypadku maska w żaden sposób nie nawilżyła ani nie zmiękczyła włosów, natomiast koszmarnie je obciążyła. Po porannym użyciu już wieczorem włosy były w strąkach mimo tego, że ja zawsze bardzo dokładnie spłukuję tego typu produkty.

Szampon kupię sobie jako oczyszczacz, ale do maseczki już na pewno nie wrócę.

9 komentarzy:

  1. Szkoda że maska to niewypał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne sa takie spotkania <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie piszę recenzję tej maski i moim zdaniem jest świetna, super spisuje się na moich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej masce pozytywną opinię ;) To teraz jeden jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że maska się nie sprawdziła, ale opakowanie bardzo poręczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama marka jakoś kompletnie mnie nie ciągnie, ale muszę przyznać, że opakowania szamponów wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te opakowanie maski mi się podobaa ;) Ale i tak trzeba odkręcić , żeby do końca wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba produkty niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, masek, które obciążają włosy to ja nie lubię.

    OdpowiedzUsuń