wtorek, 28 lutego 2017

Relacja ze "Spotkajmy się w Łodzi II" oraz prezenty od sponsorów

Trzy tygodnie temu, czyli 4-tego lutego 2017 miałam okazję uczestniczyć po raz drugi w spotkaniu blogerek pod tytułem "Spotkajmy się w Łodzi". Kolejny raz całą imprezę organizowała Sylwia z bloga Zadbana Mama oraz Kamila z bloga Rainbow Lyll. Tak jak poprzednio spotkałyśmy się w "Tubajce", ale tym razem do naszej dyspozycji były dwie dolne sale z długimi stołami, co sprawiło, że mogłyśmy siedzieć naprzeciwko siebie i swobodnie rozmawiać.


Całe spotkanie rozpoczęło się od prezentacji Pani Agnieszki Krawiec z firmy JOICO Polska. Pani Agnieszka zaprezentowała nam wspaniały wykład na temat dbania o włosy i skórę głowy. Zaprezentowała też prostownicę firmy JOICO i kilka z uczestniczek spotkania miało okazję z niej skorzystać. Dodatkowo dostałyśmy prezenty od firmy w postacie szamponu-odżywki, lakieru, serum oraz próbek i vouchera na zabieg. Ja wiem jedno- ten lakier jeszcze na pewno kupię, bo generalnie nienawidzę tego typu produktów za hełm na głowie, a ten lakier genialnie utrwala, ale absolutnie nie skleja włosów. Jak dla mnie to jest już hit!




Na kolejne spotkanie z Anią z B. Loves Plates czekałam  niecierpliwością, bo mam w domu jakieś zestawy do stemplowania, ale jakoś nie mogłam się zebrać, żeby się za to zabrać, a poza tym wydawało mi się to bardzo skomplikowane. Ania zrobiła znakomitą prezentację i zajęcia praktyczne. Okazało się, że jest to dość proste i da się to ogarnąć. Czekam na trochę więcej czasu, żeby zacząć się bawić stemplami. Dodatkowo Ania ogłosiła fajny konkurs dla uczestniczek spotkania i kto wie, może wezmę w nim udział? Oczywiście nie obyło się bez genialnych prezentów w postaci płytki, stempla, blaszek oraz lakieru.


Po sporych emocjach przyszedł czas na posiłek. Do wyboru był krem z białych warzyw oraz zupa gulaszowa. Ja wybrałam to pierwsze i było rzeczywiście przepyszne.

Po posiłku Sylwia zorganizowała licytację dodatkowych upominków dostarczonych przez sponsorów. Cały dochód z tej licytacji oraz z wcześniejszych internetowych będzie przeznaczony dla Mikołaja, podopiecznego fundacji Jaś i Małgosia. Udało się zebrac prawie 1200 złotych!



Po licyctacji odwiedziła nas Pani Agnieszka Danowska, czyli Rzecznik Prasowy Manufaktury. Poprowadziła bardzo ciekawą prelekcję na temat możliwości promowania bloga i bycia rozpoznawalnym w siecie. Dodatkowo zrobiło mi się bardzo miło, bo wczoraj dostałam zaproszenie od Pani Agnieszki na targi Meet My Makeup w łódzkiej Manufakturze. Z chęcią się tam pojawię i Was też serdecznie zapraszam.


Kolejną cześcią była prezentacja Beaty Sadłowskiej z bloga Gasky na temat robienia zdjęć na bloga. Dowiedziałam się bardzo wielu interesujących rzeczy i mam nadzieję, że poprawi się jakość moich zdjęć, bo nie zawsze jestem z nich zadowolona.

Grupowe zdjęcie od Pauliny z bloga ladymami.blogspot.com.


A teraz prezenty od sponsorów:















Dziekuję bardzo sponsorom : AA,B.Loves PlatesDonegalDuafeElixir by NatureEquilibraHandKateHobibobiIva NaturaJoicoJukiLalkimetooMadlinMAmmaniaMiravenaNeopharmaNew Anna CosmeticsOillanOpiPatatoyPilomaxRainbow LoomSelfie ProjectWydawnictwo KobieceZakamarki.

Dziękuję serdecznie organizatorkom i uczestniczkom za wspaniałą zabawę i mam nadzieję, że będę miała okazję brać udział w kolejnych takich spotkaniach.

Więcej relacji zapewne znajdziecie na blogach moich koleżanek :


oraz na portalu, któr objął nas patronatem medialnym, czyli Kobiece Porady.

5 komentarzy:

  1. Na pewno Świetnie być na takim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ja jeszcze nie miałam okazji byc na takim spotkaniu :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w tym roku zmienili salę na tę na parterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe kosmetyczne prezenty :)
    Jeszcze nigdy nie uczestniczyliśmy w żadnym blogerskim spotkaniu...

    OdpowiedzUsuń