środa, 4 stycznia 2017

Mocny detoks, czyli Północne Mydło od Natura Siberica

Jak najlepiej oczyścić tłustą i zaskórnikową cerę taką jak moja? Do tej pory najczęściej sięgałam po mocno ścierające peelingi z ostrymi drobinkami, które genialnie oczyszczały moją cerę, ale niestety zdarzało się, że nasilały problem z naczynkami. Szukałam więc jakiegoś zamiennika. Zaczęłam od peelingów enzymatycznych, ale być może miałam pecha, bo nie trafiłam na taki, który by mnie w pełni satysfakcjonował. Podczas zakupów w jednej z drogerii internetowych trafiłam na Północne Mydło od Natura Siberica. Do tej pory miałam sporo produktów do włosów tej firmy i zawsze byłam z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam spróbować czegoś do twarzy. Tak trafiło do mnie właśnie to mydło:


Opis i skład ze strony ekobieca.pl, gdzie zakupiłam kosmetyk:

Głęboko oczyszczające mydło detox polecane jest do pielęgnacji cery problematycznej, trądzikowej, skłonnej do wyprysków, z poszerzonymi porami.
Bazą mydła jest węgiel aktywny, który absorbuje powierzchniowe i głębokie zanieczyszczenia skóry, odblokowuje pory zapobiegając tworzeniu niedoskonałości i sprawia, że skóra nabiera zdrowego matu. W składzie mydła znajdziemy zestaw wyciągów dziko rosnących roślin tzw. Kolekcji Północnej: olej z rokitnika, cytryńca chińskiego, cedru syberyjskiego, z siemienia lnianego, z pestek maliny sachalińskiej, wyciąg z pąków brzozy karłowatej i maliny moroszki oraz ekstrakt z czarnej borówki borusznicy. Tak bogaty skład zapewnia działanie: nawilżające, odżywcze, wzmacniające, przeciwzapalne i antyseptyczne, regenerujące i uelastyczniające skórę.

Sposób użycia: Stosować 1 – 2 razy w tygodniu. Namoczyć gąbkę i nabrać nią niewielka ilość mydła. Rozprowadzić po suchej twarzy, omijając oczy, zmyć wodą. Następnie nanieść odpowiedni krem lub serum. Gąbkę należy wypłukać w wodzie i pozostawić do wyschnięcia.

Skład: Aqua, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Stearic Acid, Coal, Parfum, Hippophae Rhaimnoides Fruit Oil, Hippophae Rhaimnoidesamidopropyl Betaine, Pinus Sibirica Needle Extract, Pineamidopropyl Betaine, Picea Obovata Needle Extract, Abies Sibirica Needle Extract, Shizandra Chinensis Fruit Extract, Linum Usitatissimum Seed Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Rubus Chamaemorus Seed Oil, Betula Alba Sap, Vaccinium Vitis-Idaea Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Soidum Benzoate.



Mydło zapakowane jest w ładny kartonik, który niestety nie dotrwał do zrobienia zdjęć. W środku znajdziemy pojemnik z mydłem oraz dołączoną do niego gąbkę. Samo mydło przypomina gęstą pastę do butów :-). Zapach jest dość przyjemny, marcepanowy. Gąbka, która dołączona jest do zestawu twardnieje po pierwszym myciu, jednak jeśli zgodnie z instrukcją dokładnie namoczymy ją w wodzie przed kolejnym użyciem, to staje się idealnie mięciutka.


Jeśli chodzi o działanie to jestem nim zachwycona. Stosuję mydło dwa razy w tygodniu po uprzednim umyciu twarzy olejem. Najpierw jedną stroną gąbki rozprowadzam i lekko masuję, a później czystą stroną ścieram mydło, a na koniec dokładnie spłukuję wszystko wodą. Efektem jest skóra bardzo dokładnie oczyszczona z wągrów i rozświetlona. |Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że ilość wągrów i zaskórników w każdej częściu twarzy znacznie się zmniejszyła i też jakieś niespodzianki znacznie rzadziej pojawiąją się na mojej twarzy.


To mydło ma dość mocne działanie, więc ja zaraz po przetarciu twarzy tonikiem kładę na twarz maseczkę nawilżającą. Taki duet sprawia, że moja skóra jest dokładnie oczyszczona, nawilżona i mam wrażenie, że pozbyłam się też niektórych zmarszczek.

A Wy znacie ten produkt? Albo jakiś inny o podobnym działaniu?

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co rozświetla ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to coś dla mnie. Na pewno zgebie ten temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i nie znam wiec miłe zaskoczenie ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kosmetyk, bardzo lubię takie specyfiki. Chciałabym Ci też polecić świetną pościel dla nastolatków Tu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt, do tej pory go nie widziałam. Na szczęście nie mam problematycznej cery, ale myślę, że niejedną taką uratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie, chętnie zajrzę na ekobieca.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mnie ciekawi to jak czarne mydło by działało na mnei ;D

    OdpowiedzUsuń