piątek, 17 czerwca 2016

Azjatycki Piątek-Golden Snail SKIN79-zestaw miniatur

Kosmetyków SKIN79 nikomu chyba przedstawiać nie trzeba, bo szturmem zdobyły blogosferę i rynek azjatyków w Polsce. Dzisiaj będzie o ich kolejnym ciekawym produkcie, czyli zestawie miniatur z serii Golden Snail.



W skład zestawu wchodzą tonik, emulsja oraz krem do twarzy. Emulsji oraz toniku jest po 20 ml oraz 15 g kremu, czyli całkiem nieźle.

Producent twierdzi, że jest to luksusowy zestaw anti-aging dla wymagającej skóry. Czy ma rację? Może najpierw po kolei o każdym produkcie.


Tonik jest w formie pięknie pachnącego, przezroczystego żelu. Nałożony na twarzy daje natychmiastowe uczucie niesamowitego wygładzenia i nawilżenia. Bardzo dobrze koi skórę po pobycie na zmianę w gorącu i zimnie. Testowałam to podczas podróży służbowej na Cypr, gdzie różnica między klimatyzowanym biurem a tym co jest na zewnątrz jest ogromna,


Emulsja to kolejny etap pielęgnacji. Ta pachnie podobnie jak tonik i też mam dość delikatną, lejącą się konsystencję. Bardzo dobrze nawilża i wygładza skórę. Tłustym cerą polecam stosowanie emulsji tylko na noc, bo może powodowac dość mocne błyszczenie się skóry.


Na koniec mój faworyt, czyli krem. Zapach podobny do pozostałych dwóch produktów. Konsystencja dość zbita, ale mimo to delikatna. Krem daje bardzo dobre nawilżenie, ukojenie i wygładzenie cery. Stosowany na tłustą skórę nie powoduje błyszczenia, tylko taki przyjemny, zdrowy blask. Bardzo dobrze współpracuje z kolorówką. Nic się na nim nie rozmazuje ani nie warzy. Na ten moment to jeden z moich ulubieńców w pielęgnacji skóry i pewnie jak już powykańczam to co mam na zapasie to skuszę się na któryś z zestawów od SKIN79.

A Wy testowałyście te miniatury? A może ktoś skusił się na pełnowymiarową wersję?

5 komentarzy:

  1. Testowałam te miniatury i bardzo dobrze mi sie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten set, wiele dobrego uczynił mojej skórze ;) Z pełnowymiarowego ślimaka mam tylko ampułkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zestaw ale chyba zostawię go sobie na sierpień kiedy będę wyjeżdżać na dwa miesiące :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe zużyłam juz tych malych uzależniających potworków kilka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń