niedziela, 8 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia i plany zakupowe na maj

Mało mnie ostatnio na blogu, a jest to spowodowane ciągłymi infekcjami i ogólnym zmęczeniem. Z drugiej strony przy tak pięknej pogodzie staram się jak najwięcej czasu spędzić ze Stasikiem i Piotrkiem na zewnątrz, a jak wracamy to prawie na stojąco zasypiam, dlatego post o ulubieńcach kwietniowych dopiero teraz.

Zasadniczo w mojej pielęgnacji oraz makijażu niewiele się zmienia w ciągu ostanich miesięcy, bo staram się wykorzystać zakupione do tej pory produkty, żeby zrobic miejsce na nowe. Dodatkowo zrobiłam małe porządki i sporo z moich zasobów makijażowych przygarnęła moja Siostra.

W tym miesiącu nie będzie podziału na pielęgnację, makijaż i włosy, tylko po prostu napiszę co i dlaczego mi bardzo pasuje.

Ecocera, Puder Bambusowy- puder specjalnie dla mojej tłustej skóry. Doczeka się osobnej recenzji, ale już teraz mogę napisać, że jest lekki, nie widać go na twarzy i daje całkiem przyjemny, ale nie płaski mat.

Kobo, Puder rozświetlający w kulkach. Leżał sobie u mnie na pólce już od jakiego czasu i podczas porządków go odgrzebałam i zaczęłam korzystać. Lekki blask i satynowe wykonczeńczenie, które postaram się pokazać niedługo na zdjęciach.

SKIN79, Mini zestaw Golden Snail- bardzo fajny produkt, który ratował moją podsuszoną skórę.Tez pewnie niedługo będzie pełniejsza recenzja.

Tyle z ulubieńców, bo pozostałe produkty juz kilka razy pojawiały się w moich postach. Teraz pora na plany zakupowe, kosmetyczne oraz uzupełnienie szafy.

Makeup Revolution, palety Brave oraz Chocolate Vice. Ta pierwsza niestety nie jest na razie dostępna nigdzie w Polsce, ale mam nadzieję, że niedługo będzie. Czarna czekoladka jest przepiękna, więc na pewno trafi do mojej kolekcji.



Z Freedom Makeup planuję zakupić paletę korektorów oraz zestaw do konturowania na mokro, bo chciałabym się tego w końcu nauczyć. Przy okazji pytanie do Was: czy znacie jakąś dobrą paletę w kremie do konturowania, która przy tym nie ma za ciepłych kolorów ani nie zawiera parafiny? Nie chcę od razu inwestować w ABH, wolałabym poćwiczyć na czymś tańszym. Freedom Makeup, Makeup Revolution, Sleek, Kobo- co możecie mi polecić?

To było wszystko jeśli chodzi o kosmetyki, bo różnych mazideł zapasy mam spore, więc chcę je najpierw wykorzystać. Nawet na promocji w Rossmannie nie byłam :-).

Ostatnio robiłam porządki w szafie i wiem, że sporo rzeczy mam, ale nie noszę. Postanowiłam to zmienić i rzeczy rzadko noszone wyciągnęłam bardziej na wierzch albo zawiesiłam je pasującymi zestawami na wieszakach. W związku z tym okazało się, że tych rzeczy jest całkiem sporo, ale pewnie to nie powstrzyma mnie od zakupów, tym bardziej że na nowo odkryłam markę Orsay, która oferuje bardzo ładne ubrania w przystępnych cenach. Cos sobie na pewno od nich wybiorę. Do mojej szafy trafią też pewnie beżowe szpilki, bo jest moje postanowienie, żeby w końcu w szpilkach zacząć chodzić.

To by było na tyle jeśli chodzi o ulubieńców i plany zakupowe. Czekam na Wasze rady odnośnie palet do konturowania!

16 komentarzy:

  1. Planuję zakup tej palety do konturowania, słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sie czaje na tą palete do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladkę również chętnie przygarnę :) piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się uczę konturowania na kółku z kobo i jest zacne :) choć trzeba się trochę napracować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladka śliczne ma kolorki:)
    Ja dzisiaj znalazłąm pięknego i dorodnego ślimaczka tylko nie wiem jak z niego wycisnąć śluz na kremik hihih:)
    Wracaj do sił:*

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo dziewczyn polecam Ecocerę i ich puder bambusowy :) Kiedyś miałam puder ryżowy z Paese i też miło go wspominam. Ps. Fajnie byłoby gdybyś wrzucała zdjęcia produktów, o których piszesz wplecione w tekst - przyjemniej czyta i ogląda się taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka do konturowania <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej marce,a co dopiero o produkcie. Muszę poczytać więcej na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślimakowy mini zestaw bardzo lubię, używam namiętnie ;)
    Ja mam dużo chciejst, których chyba w tym miesiącu nie spełnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Palety do konturowania są totalnie nie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten ślimakowy miniset, ale jeszcze czeka na użycie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tą paletkę z MUR też będę się czaić. Wygląda pięknie :) Zestaw Golden Snail też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że jest nowa, czarna czekoladka z MUR.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa czekoladka absolutnie mnie zauroczyła ;)
    Daj znać koniecznie jak będziesz ją mieć! Z niecierpliwością będę czekać na recenzje i swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pudry bambusowe - ładnie matują cerę i nadają jej takiej świetlistości :) Swój mam z Pease, już od dwóch lat xD

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń