wtorek, 5 kwietnia 2016

Ulubieńcy marcowi oraz rozdanie

Pamiętacie o rozdaniu-niespodziance z azjatyckimi kosmetykami? Zachęcam do brania udziału, bo nagroda naprawdę ciekawa. Link znajdziecie TUTAJ. Dodatkowo na swoim FP na Facebooku będę publikowała małe podpowiedzi. Link do FP TUTAJ.

Marzec był dla mnie miesiącem testowania kilku nowości, głównie pielęgnacyjnych, bo jeśli chodzi o makijaż to staram się ostatnio ograniczać zakupy, bo niedługo utonę pod ilością kolorówki, którą obecnie posiadam.

Nie chcę się też co miesiąc powtarzać, bo niektóre kosmetyki goszczą u mnie od dłuższego czasu i cały czas mają status ulubieńców, więc dzisiaj będzie tylko o nowościach.

1. Krem All in One Snail Repair Cream. Pisałam o nim całkiem niedawano w ramach Azjatyckiego Piątku. Wyraźnie spłycił blizny potrądzikowe i ograniczył wydzielanie sebum, więc pewnie na dłużej u mnie zagości.



2.Triacneal od Avene. Mój ratunkowy krem, zwłaszcza podczas okresu, kiedy moja cera ma tendencję do wysypu. Nie używam go codziennie, raczej doraźnie, a efekty i tak są super. Przy tym jakiś czas temu zmieniono trochę formułę i opakowanie kremu, co przełożyło się na większy komfort użytkowania.

3.Serum z witaminą C od It's Skin. Niedługo recenzja, ale już teraz mogę powiedzieć, że cera wygląda zdrowiej i bardziej promiennie.

4.Matowe kredki od Golden Rose. Zbieram się do recenzji i w końcu się ona pojawi, a wtedy będzie dużo zdjęć.

To by było na tyle w marcu. Jak pisałam wcześniej, jest sporo produktów, których używam od kilku miesięcy i cały czas mają u mnie status ulubieńców. Myślę nad przygotowaniem posta z serii "Kosmetyki, które goszczą u mnie na stałe" lub "Kosmetyki, które kupuję regularnie" i wtedy byłoby wszystko co lubię.

5 komentarzy:

  1. Sama mam ochotę na jakieś kredki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem kredek z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Avene kocham:) Ten krem to jeden z ich hitów po który czesto sięgam. Golden Rose nie uzywałam od wielu lat, musze chyba powrócić do nich i sprawdzić jak się mają:) Za to kosmetyki z witaminą c to fajan propozycja na wiosne bo pieknie pobudzają i dodają energii skórze

    zapraszam - www.kobietawielozadaniowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose - super kosmetyki! :)

    zapraszam do siebie - xkarr.pl
    jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję serum z It's Skin.

    OdpowiedzUsuń