poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Pierwsza edycja Asian Box oraz Azjatyckie Rozdanie

Troche mnie tu nie było, a wynika to niestety z ciągłych przeziębień, które mnie męczą i braku sił na cokolwiek. W zanadrzu czeka kilka postów jak ten o kwietniowym Chillbox, paczce Ambasadorskiej od Petit Marseillais oraz parę innych. Mam nadzieję, że do konca tygodnia uda mi się to ogarnąć i będzie więcej ciekawych rzeczy do czytania. Na razie przypominam o Azjatyckim Rozdaniu, bo ostatni termin na branie udziału mija w sobotę.

Dzisiaj o pudełku marzeń wielu blogerek, czyli Asian Box. Czekałam na nie bardzo długo, bo prawie miesiąc od zamówienia. Przyszło do mnie i...No właśnie, tutaj pojawia się mały zgrzyt. Ale może najpierw zawartość. 


W pudełku znajdziemy:
Aloes Holika Holika w wersji 55 ml
Piankę do mycia twarzy z serii Black Snail również Holika Holika
Czarny Eyeliner
Błyszczyk w formie babeczki
Maskę w płacie rozświetlającą
Plaster na nos 
Próbki

Generalnie, same produkty firmy Holika Holika. Poza aloesem i płatkami na nos to praktycznie same nowości. Z jednej strony są to fajne i ciekawe produkty, a z drugiej to chyba chciałabym coś ciekawszego typu jakiś mini BB albo CC czy krem pielęgnacyjny. Aloes tez mógłby być w dużej wersji, bo różnica cenowa między 55 ml a 250 ml jest niewielka, a objętościowo kolosalna. Najbardziej zadowolona jestem z pianki, bo chciałam coś do mycia twarzy ze ślimakiem, więc mam.

Czy kupię ponownie Asian Box? Tak.A dlaczego, skoro to było takie sobie? Przyczyna jest prosta-liczę na to, że pomysłodawcy tej idei wezmą sobie do serca uwagi klientek i następne pudełko będzie dużo ciekawsze.

19 komentarzy:

  1. Bardzo byłam ciekawa tego boxa i cieszę się, że nie zamówiłam:) Byłabym zadowolona jedynie z pianki, którą i tak planuję kupić (niekoniecznie z Holika Holika, ale azjatycką). Ciekawe jak wypadnie kolejne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chybw zdecyduje się na kolejne pudełko :) Twoim tropem myślenia będzie bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym pudełku :D Ostatnio jestem coś zacofana ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie każdy z tych kosmetyków by się przydał, ale niestety za taką cenę liczyłabym na coś bardziej WOW...

    OdpowiedzUsuń
  5. O super opcja :) Zastanowię się nad kupnem :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko byłoby fajne, gdyby miało niższą cenę. Serio, za tyle można się spodziewać czegoś WOW, a tutaj niestety rozczarowanie. Szkoda też, że wszystko jest z firmy Holika Holika.
    Czytałam już na fanpage'u, że w następnym pudełku pojawi się karta informacyjna i ma znaleźć się jakiś krem BB. Jestem ciekawa, czy po tylu uwagach poprawią formę. Wartość nowego pudełka ma przekroczyć 150zł, więc już w cenach będzie troszkę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pudełko, sama długo się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie wolałam zrezygnować, mam co do niego mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cieszę, że nie kupiłam, bo cena jest stanowczo za wysoka. Liczyłam na kokosy, a tutaj niestety...mały aloesik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja kupiłam pierwszy box i na następny raczej sie nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  10. to pudełko wpędziło mnie depresję...

    OdpowiedzUsuń
  11. Podejrzewam, że gorzej już nie będzie ale cena stanowczo za wysoka jak na te parę produktów :((

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. Może następny box będzie lepszy :)
    Ja znam tylko żel aloesowy, też mam taką pojemność.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, cena jednak jest zbyt wysoka. Troszkę biedą piszczy w tym pudełku i wiatr hula w przeciągach od pustego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pudełko, czekam na większą recenzje produktów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No ciekawa jestem bardzo tego drugiego pudelka. Ja nie zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. No, jestem ciekawa jak będzie wyglądać 2 edycja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobno w następnym boxie ma być krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tego nie kupiłam bo nie zdążyłam i myślę, ze boxy beda co raz lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń