poniedziałek, 7 marca 2016

Chillbox na marzec, czyli pudełkowy początek miesiąca

Dwa posty jednego dnia to u mnie ostatnio szaleństwo, ale patrząc na ilość recenzji, którą chcę zrobić to postów powinno być nawet 10! Dzisiaj kolejny, tym razem recenzja pudełkowa, czyli marcowy Chillbox.

Pudełko w pełnej krasie:


A w nim:
1.Mokosh Wiosenny eliksir do ciała melon z ogórkiem-bardzo trafiony produkt. Jestem fanką tego typu zapachów na ciepłe pory roku, więc podoba mi się.
2.SKIN79- Golden Snail Miniature Set, czyli ślimakowy zestaw miniaturek od SKIN79. Ja już jeden mam i czeka na swoją kolej, ale chyba przy nim zostanę, bo moja skóra ostatnio pokochała ślimaki.
3.Watson Carey "Mała opiekunka mamusi". Po opisie książki już wiem, że absolutnie nie dla mnie, więc pewnie powędruje dalej.
4."Dar Natury" Przyprawa do kawy bez chemii. Bardzo lubię produkty tej firmy i chętnie z nich korzystam, więc kolejny produkt na plus.
5.Organic Shop Maska do włosów figowa-takie produkty są zawsze u mnie mile widziane.
6.Szablony do kawy. Ciekawy produkt i można go fajnie wykorzystać.

Poza tym były próbki od SKIN79 oraz kilka zniżek.

Pudełko na plus, może poza książką. Ja mam jeszcze chyba 2 miesiące subskrypcji, a później się zastanowię, bo mam juz takie zapasy, że nie nadążam z pisaniem recenzji. Niemniej jednak to pudełko bardzo mi się podoba i z chęcią z niego skorzystam.

11 komentarzy:

  1. Jakoś mnie nie zachwyca ta zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przydały by mi się takie szablony do kawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po tym pudełku rzucam wszystkie boxy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się skończył pakiet i na razie daję sobie spokój ;) W przyszłym miesiącu wybieram między Naturalnie z pudełka a PrettyBoxem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość :) Mnie najbardziej ciekawi maska do włosów, ciągle szukam tej idealnej :) Spojrzę na nią przy okazji będąc w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się zawartość średnio podoba - głównie właśnie przez tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze wrażenie : i to wszystko? a gdzie reszta?.
    Jakoś tak malutko tych kosmetyków czy próbek.
    Reszta to takie zapychacze miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem zawartość może nie powala, ale jest całkiem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zawartość mi się podoba choć nigdy nic nie zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń