piątek, 18 marca 2016

Azjatycki Piątek ze SKIN79 Rose Waterfull Mask

Kolejna odsłona Azjatyckiego Piątku, a w niej nawilżająca różana maska od SKIN79, czyli produkt który trafił do mnie wraz z jednym z Chillboxów. W zasadzie na fali zachwytu kosmetykami SKIN79 zdecydowałam się na zakup tego Chillboxa.

Produkt dostajemy zapakowany w ładnym i estetycznym kartoniku. W środku znajduje się szklany słoiczek z maseczką oraz szpatułka do nakładania.



Co masce możemy dowiedzieć się od producenta:
Cudownie relaksująca maska do twarzy, która podczas snu delikatnie złuszcza skórę, wybiela ją i głęboko nawilża, po to,byś rano mogła cieszyć się zdrową cerą pełną naturalnego blasku.Woda z róży damasceńskiej zapewni natychmiastowy wzrost wilgoci w skórze.Delikatne kwasy AHA rozpuszczają martwe komórki naskórka, wygładzając strukturę skóry a także kontrolując wydzielanie sebum.Woda różana jest bogata w bioflawonoidy, m.in. kwercynę oraz lotne olejki eteryczne. Działa antyseptycznie, przeciwzapalnie i kojąco. Oczyszcza, poprawia napięcie skóry, nadaje jej zdrowy koloryt. 

Maska ma postać gęstego, lekko tłustawego żelu o mocno różanym zapachu, który niektórym może trochę przeszkadzać. Ja osobście lubię takie zapachy, więc dla mnie jest ok. Dołączoną szpatułką łatwo nabiera się i rozprowadza produkt, ja jednak przywykłam do palców. Nalezy kłaść cieniutką warstwę, bo niestety maska raczej kiepsko się wchłania.




Samo działanie jest bardzo dobre, zarówno przy doraźnym jak i regularnym stosowaniu. Na samym początku używałam tej maseczki w momentac kiedy zauważałam u siebie jakieś suche skórki. Na noc różana maska i rano po suchych skókach nie było żadnego śladu. Po jakimś czasie doszłam do wniosku, że regularne stosowanie może być jeszcze lepsze i okazałao się to prawdą. Skóra jest lepiej nawilżona, taka bardziej mięsista. Poza tym mam wrażenie, że maska pomogła mi też na popękane naczynka, które są mniej widoczne. Jak zobaczyłam takie efekty to od razu kupiłam maskę dla siostry, która ma podobne problemy i jej też ta maska pomogła.

Nie jest to produkt bez wad. Wiem, że niektórych ta maska mocno podrażniła. Ja też mam dość czerwoną buzię zaraz po jej zmyciu, ale efekty długofalowe są świetne. Drugą wadą jest słaba wchłanialność tej maski, bo zawsze mam wrażenie tłustej powłoczki na twarzy. Na całe szczęście maska nie zapycha, więc jakoś ten efekt przeżyję.

To moja pierwsza kremowa maska od SKIN79, ale już mam chętkę na kolejne i to nie tylko maski. SKIN79 cały czas wprowadza jakieś nowości i są one coraz ciekawsze. Powoli szykuję wiosenną wishlistę i na pewno nie zabraknie tam SKIN79.

Polecam zakupy w ich firmowym sklepie. Pewność oryginalności produktów.


9 komentarzy:

  1. Mam z tej serii zieloną. Tez jest uczucie tłustej powłoczki, ale uwielbiam ją, bo swietnie spisuje się podczas całonocnych manewrów na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze działa. Ja się właśnie obawiam tego podrażnienia. Po praktycznie kazdym produkcie z róża mam tak jak piszesz czerwoną buzię, czasem mnie też trochę pali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, nie widziałam go nigdzie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją mam :) na szczęście mnie też nie podrażniła ale faktem jest to, że wchłania się słabo. Jednak bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka maska była by mile widziana u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie miałam jeszcze ze skin79 ale warto znać Wasze opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zieloną i mam też różaną... chyba za krótko, żeby móc piać z zachwytu nad nimi, zwłaszcza nad różaną... coś tam robi, trochę wygładza, ale ogólnie ostatnio nie wiem czemu stan mojej cery się raczej pogarsza zamiast polepszać. Chyba zaczekam z rzetelną opinią na definitywny koniec serii peelingów chemicznych w tym sezonie, bo chyba przez to kondycja skóry jest nadwyrężona.

    OdpowiedzUsuń
  8. tej ze skin79 nie miałam właściwie rozważałam na naczynka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam tę maskę w prezencie- działanie ma świetne, natomiast troche mi przeszkadza ten mocno różany zapach, zwyczajnie nie lubie takich intensywnych, ale to jedyny minus :)

    OdpowiedzUsuń