czwartek, 11 lutego 2016

Zimowa paczka, czyli czym obdarowała mi Sisi-Malkontentka

Idea wymiany paczek kosmetycznych bardzo mi się podoba. Brałam już udział w jednej organizowanej przez Interendo, więc jak nadarzyła się okazja kolejnej wymianki tym razem pod wodzą Terri to nie zastanawiałam się długo. Los sparował mnie z Sisi-Malkontentką z bloga Strzeż się pociągu.... Bardzo lubię czytać wpisy Kasi, więc to sparowanie bardzo mnie ucieszyło.

Paczuszka przyszła dzisiaj i oto ona:

 A co w paczuszce było:


 Cudny mrówkojad (Stasik mi pewnie skubnie), dzwonek do dzwonienia na szczęście, rękawiczki żeby krem do rąk lepiej działał.


Pielęgnacyjne cudeńka do ciała i twarzy. Mydło w gąbce pachnie obłędnie, a już się szykuję na domowe SPA.


Włosowe cuda, czyli olejek i odżywka, która wygląda jak napój dla sportowców.


No i tu mnie Kasia rozłożyła na łopatki. Kocie błyszczyki, kohl, rzęski oraz wielofunkcyjna paletka idealna dla mnie były ukoronowaniem całej paczki.

Kasiu, dziękuję Ci bardzo raz jeszcze, bo jestem totalnie zachwycona!

23 komentarze:

  1. Ja swoją paczuchę też już wysłałam do Terri :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mrówkojad jest cudny, a paczka no cóż - miłego używania, widzę kilka ciekawych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bambusowe skarpety i nie sprawdziły się u mnie ale trzymam kciuki, żeby rękawiczki sprawdziły się dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha każda kobieta wie, że "life is better with the cat " :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no Pat wiadomo - cat być musi :)

      Usuń
  5. Świetna zawartość, Sisi potrafi ucieszyć czowieka :) Moja paczka się ciągle kompletuje i kompletuje... A czas ucieka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, cieszę się że jest ok:). Dzwoneczkiem wydzwon szczęście jakby co, mrówkojad też przynosi powodzenie- szczególnie gdy ma kapelusz:) A generalnie najbardziej jestem ciekawa odzywki i tego serum do buźki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczka baaardzo ciekawa.
    Moje pudełeczko już gotowe, czeka na spotkanie. Trafiła mi się Połówka z Łodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczuszka :) Sisi szaleje ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczka genialna :) miłego testowania nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość bardzo fajna :) i ten mrówkojad :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości :)Paletka do makijażu wygląda pięknie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!! Cieszę, się że wzięłaś udział, że cudnowna paczka u Ciebie. Ja mam swoją od Justyny i również bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, Pupa cat! :D Mam dwa :) No paczucha udana, już się nie mogę doczekać mojej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczka :) Ja nigdy nic nie dostałam od żadnej koleżanki :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Sisi Cię rozpieściła :) Będzie co testować :) Oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownosci. Miłego testowania ☺

    OdpowiedzUsuń