wtorek, 26 stycznia 2016

Postanowienia blogowe oraz rozdanie

Zapraszam na czekoladowe rozdanie. Im więcej osób tym więcej nagród. Post na temat rozdania znajdziecie TUTAJ.

Jakiś czas temu był post na temat postanowień noworocznych, oszczędności itd. Teraz chciałabym napisać o postanowieniach stricte dotyczących bloga, bo ostatnio trochę go zaniedbałam.

1.Przede wszystkim regularne pisanie i publikowanie postów, czyli 2-3 razy w tygodniu. W ostatnim czasie z uwagi na pewne zmiany zawodowe i idące za nimi obowiązki, średnio miałam siły i chęci, żeby cokolwiek pisać, o robieniu zdjęć nie wspomnę. Teraz chcę wrócić do regularnego pisania postów i mam nadzieję, że mi się to uda.

2.Zdjęcia, czyli jak dla mnie trochę pięta achillesowa mojego bloga. Chcę podszkolić się w robieniu ładnych, atrakcyjnych zdjęć na bloga, bo wiem, że samej lepiej czyta mi się posty, które są atrakcyjne wizualnie. Na szczęście moja dobra koleżanka jest fotografem, więc mam kogo się poradzić.

3.Sam projekt bloga też pozostawia jak dla mnie duże pole do popisu, więc chcę go trochę podrasować, żeby był bardziej mój, a mniej szblonowy. Wszelkie sugestie mile widzaine.

4.Zrobienie planu postów, czyli po prostu stworzenie wersji roboczych. Wiem, że jeśli zapiszę sobie wersję roboczą to prędzej wrócę do tego posta niż gdybym się miała zastanawiać o czym to dziś napisać.

5.Posty makijażowe. Chciałabym, żeby pojawiały się częściej, bo po pierwsze wymyślanie i robienie makijażu sprawia mi przyjemność, a po drugie uczę się coraz więcej dzięki Waszym komentarzom i uwagom pod takimi postami.

6.Posty pazurkowe. Uwielbiam lakiery do paznokci i podejmuję jakieś tam próby robienia wzorków. Chciałabym to przenieść na bloga :-).

I to chyba tyle. Nie chcę planować bardzo dużo, bo wiem, że wtedy znacznie trudniej realizować wyznaczone cele i wtedy też motywacja siada.

Mam nadzieję, że dam radę i będę zadowolona z rezultatów.

6 komentarzy:

  1. trzymam kciuki,żeby każdy z tych punktów się spełnił :) jeśli mogę coś dodac od siebie to proszę o większą czcionkę w postach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w postanowieniach :) Co do planowania postów to ja zapisuję sobie pomysły i planuję notki w zwykłym kalendarzu książkowym, polecam taką metodę, pisanie notek na zapas średnio mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę powodzenia w postanowieniach postowych :) Ja również muszę popracować nad regularnością postów :)

    OdpowiedzUsuń