wtorek, 29 grudnia 2015

Słony karmel od Mikołaja, czyli kolejna czekoladka od Makeup Revolution

Jak zobaczyłam, że Makeup Revolution wypuściło nowe czekoladowe palety to od razu chciałam je mieć. Mam już wersję gorzką i mleczną, a teraz zamarzył mi się Salted Carmel i Pink Fizz. A że Mikołaj był hojny to mam dwie:



Na Pink Fizz przyjdzie pora, a dzisiaj cudowny Salted Carmel.




Od razu widać, że paletka jest śliczna i daje bardzo duże możliwości. A przy tym naprawdę pięknie pachnie karmelem.

Pora na swatche:


Pierwsza kolumna to:
1. Delicious-klasycznie już w czekoladach większy cień bazowy. Kremowy mat, który ładnie wtapia się w skórę.
2.Choc to taki dość neutralny brąz z lekkimi drobinkami. Sądzę, że dobrze sprawdzi się w każdym makijażu.
3.Cake to holograficzny jasny róż i chyba najbardziej problematyczny cień, bo aplikowany na sucho bardzo się sypie i kruszy. Muszę spróbować aplikacji na mokro.
4.Salted to ciemny, perłowy brąz, idealny do dziennych makijaży.
5.Candy to matowy jasny brąz o dobrej pigmentacji.


Pora na drugą kolumnę:
1.Tempt to klasyczna, matowa czerń, dobrze napigmentowana.
2.Heavenly to taki cielisto-różowy mat, który świetnie wygląda przy niebieskich oczach.
3.Perfect to matowy brąz, trochę ciemniejszy od Candy.
4.Crunch to mocny, perłowy błękit.
5.Caramel to perłowy karmel, który na zdjęciu wydaje się trochę rudy, a w rzeczywistości to cień o pięknym, złotawym kolorze.
6.Spoon to kolejny perłowy cień, który w moim odczuciu ma kolor różowego złota.


Ostatnia kolumna to:
1.Drizzle, czyli kolejny matowy brąz w zdecydowanie ciemnym kolorze.
2.Enjoy to bardzo ciemny brąz z domieszką czerni i fioletu oraz lekkimi drobinkami.
3.Sweet to rudy, bardzo przyjemny mat.
4.Fudge to z kolei perłowy ciemny brąz.
5.Yum! to cielisty rozświetlający cień

Paleta jest naprawdę świetna i zdecydowanie jestem z niej zadowolona. Daje dużo możliwości i jak za taką jakość cena również jest bardzo przystępna.
Zapraszam niedługo na kolejny post, tym razem o Pink Fizz.

15 komentarzy:

  1. ładna ta paletka, ale chyba bardziej podobają mi się cienie z tej różowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :) cienie w paletkach są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja:))))). Dostałam od Fancy:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, tej różowej palety jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko pozazdrościć takich cudownści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ten mikołaj Cię rozpieszcza. Przepiękna paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. karmelowa świetnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam żadnej jeszcze :( muszę to zmienić bo bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i bardzo smakowite opakowanie :)
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki :) w Nowym Roku to jeden z moich celi zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń