sobota, 28 listopada 2015

"Spotkajmy się w Łodzi"-spotkanie blogerek oraz przypomnienie o rozdaniu

Pamiętacie o trwającym rozdaniu urodzinowym? Proponuję się zgłaszać, bo czas jest tylko do 30 listopada.

21 listopada miałam przyjemność uczestniczyć w moim pierwszym blogerskim spotkaniu zorganizowanym przez Sylwię z bloga Zadbana Mama. Cała impreza odbyła się w dość znanej w Łodzi rodzinnej klubokawiarni Tubajka. Było to spotkanie blogerek róznych, ale raczej z przewagą urodowych i parentingowych. Sylwia zapewniła nam dość napięty grafik spotkania, więc nie mozna się było nudzić.


Po oficjalnym powitaniu przez Sylwię nastapiła pierwsza atrakcja, czyli prezentacja firmy Effective Nails dokonana przez Panią Agnieszkę Wojtowicz. Pani Agnieszka przybliżyła nam trochę sylwetkę firmy, a także zaprezentowała filmiki na temat manikiuru hybrydowego, co mnie osobiście bardzo cieszy, bo wcześniej nie miałam z nim styczności. Firma Effective Nails przygotowała również wspaniały zestaw dla każdej z uczestniczek składający się z lakierów, baz itd. oraz kalendarza. Teraz pozostało tylko kupić sobie lampę UV i szaleć.


Następnie wystąpiła przed nami Pani Renata Piskórz- Ejtaszewska, Starszy Manager Sprzedaży w Avonie oraz profesjonalna wizażystka.


Pani Renata wspaniale opowiadała o tym jak pielęgnować swoją skórę, ale też jak połączyć karierę z wychowaniem dzieci, gdyż sama ma ich trójkę. Wszystkie uczestniczki otrzymały próbki kilku produktów oraz katalog, a trzy dziewczyny dodatkowo wylosowały fajne zestawy kosmetyczne.

Jeszcze przed obiadem na temat posiadania podświadomości wypowiedziała się Paulina Frontczak-Pawłowska z bloga Lady Mami.


Paulina bardzo ciekawie ujęła temat posiadania podświadomości i w pewien sposób programowania pozytywnie swojego życia. Wystąpienie zamieniło się w dyskusję, ale taką bardzo pozytywną i z wzajemną wymianą doświadczeń. Tak przyjemnie nakręcone mogłyśmy się udać na pyszny obiad.


"Od marzenia do spełnienia", czyli wystąpienie Pani Róży Grudzińskiej, założycielki firmy HobiBobi. Pani Róża zaprezentowała swoją drogę do kariery, a także opowiedziała o tym, że można połaczyć kilka rzeczy w życiu i należy zawsze znaleźć czas dla siebie, bo inaczej wybuchniemy. Ja znam to doskonale z autopsji. Poza tym Pani Róża obdarowała uczestniczki prezentami dla dzieci:kominy dla chłopców i spódniczki dla dziewczynek. Betatester poniżej:


Tak, wiemy, że komin nosi się na szyi. Obecnie jest to pierwsza rzecz, którą Staś zakłada szykując się do żłobka.

Kolejną atrakcją było wystąpienie Izy z bloga http://www.thesecretofhealing.pl/. No po prostu wielkie WOW! Iza ma zaledwie dwadzieścia lat, a już zdążyła napisać książkę, prowadzi wspaniałego bloga, zajmuje się fizjoterapią koni i wspaniale opowiada o robieniu kosmetyków.


Iza najpierw opowiedziała nam trochę o składnikach, które przywiozła, a później każda z nas mogła sobie zrobić maseczkę dostosowaną do swojej cery.Zdarza mi się samej robić jakieś kosmetyki, więc dla mnie była to super zabawa.

Kolejną częścią była loteria, na którą wykupiłyśmy losy, a cały zysk był przeznaczony na leczenie chorego na autyzm Mikołaja. Odwiedziła nas również Mama Mikołaja i pomogła przeprowadzić całą loterię.


Ja wylosowałam trzy takie same zestawy :-) dla dorosłych, ale jeden udało mi się wymienić, a drugi pewnie trafi do mojej koleżanki. Poza tym wylosowałam książkę o Piotrze Fronczewskim. Brałam również udział w loterii prezentów dla dzieci i dostały mi się super książeczki dla mojego Stasia.

Oczywiście dostałyśmy też masę wspaniałych prezentów, ale o tym będzie osobny post.

Przede wszystkim chciałabym bardzo podziękować Sylwii za zorganizowanie tak wspaniałego spotkania. Dziękuję również wszystkim dziewczynom, które się na spotkaniu pojawiły. Kolejne podziękowania idą do wszystkich prelegentek spotkania. No i oczywiście dziękuję sponsorom, ale na ten temat więcej będzie niedługo.

Było to fantastyczne spotkanie i mam nadzieję, że częściej będę miała okazję w takich imprezach uczestniczyć.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za miłe słowa! Naprawdę :) I za wymiankę za książkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo się cieszę, że Ci się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się bawiłam i miło spędziłam sobotę, miło było Cię poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już relację i zazdroszczę :) Ja mieszkam w Uk i nie znam tu żadnej blogerki. O takie spotkanie bardzo trudno, a wręcz myślę, że na razie jest to niemożliwe :/ Fajnie, że się dobrze bawiłyście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zazdroszczę! ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie było się spotkać z tak wspaniałymi dziewczynami jak WY ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkanie zaliczam do udanych, oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie spotkania są super ;) uroczy ten Twój mały mężczyzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że P. Frączewski napisał książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! Moja koleżanka mi polecała Tubajkę :)

    OdpowiedzUsuń