środa, 4 listopada 2015

Polecane produkty do oczu na promocji w Rossmanie i złamana obietnica

Wczoraj było o tym, że nie pójdę do Rossmanna na promocję z różnych powodów. Dzisiaj jednak musiałam się tam udać w celu kupienia kilku rzeczy dla Synka. Z uwagi na to, że ludzi nie było to podeszłam do szaf z kosmetykami do makijażu. Wyszłam z czterema lakierami Wibo i dwoma szminkami w kredce od Astor, więc jest nieźle. Jestem dumna, że nie kupiłam więcej. Na pewno jednym z powodów jest fakt, że był to mały Rossmann bez dużej ilości szaf. Do tego samego Rossmanna udam się w przyszłym tygodniu kiedy będzie promocja na artykuły do makijażu oczu, o których będzie dzisiejszy post.


Co polecam. Będę pisała markami, bo tak mi łatwiej.

1. Maybelline-polecam tusze do rzęs. Ja miałam kilka różnych i na ten moment są to moje ulubione tusze do rzęs. Seria Colossal, Lash Sensational czy Rocket Volume sa naprawdę super i z chęcią do nich wracam. Poza tym z Maybelline kremowe cienie Color Tattoo. No i oczywiście bardzo znany żelowy liner z pędzelkiem od Maybelline.

2.Rimmel-tusze do rzęs również bywaja niezłe, więc warto na nie zerknąć. Bardzo fajne sa pojedyncze cienie do powiek. Polecam też kredki do oczu z gumką, bo łatwo i szybko mozna zrobić nimi fajny makijaż. 

3.Astor- pojedyncze cienie oraz matowe cienie w kredce. Ja mam dwa kolory i jestem z nich bardzo zadowolona. Mam też pojedynczy cień w bardzo ładnym śliwkowym kolorze i matowym wykończeniu, więc te cienie też mogę polecić. Co do tuszy do rzęs to kiedyś używałam i byłam nawet zadowolona, ale nie mam jakiegos konkretnego do polecenia.

Z innych marek nie jestem w stanie nic polecić, bo po prostu nie używałam. Ja z kosmetyków do oczu nie planuję kupować nic, bo mam naprawdę spore zapasy. A żeby dotrzymac tej obietnicy po prostu nie pójdę do Rossmanna :-).

Apropos postów: postu o "burżujkach" na razie nie będzie, bo niestety nie mam kiedy zrobic zdjęć w świetle dziennym, a przy takim najlepiej widać kolorki. Na pewno postaram się napisać obszerny post na temat polecanych podkładów, pudrów itd.

8 komentarzy:

  1. Cienie Astor...ja sie z nimi srednio lubie...ale niech Ci dobrze sluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odpuszczam promocję w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) i jestem z siebie dumna ;) za to poszłam do Golden Rose i ... no wiecie ;p

      Usuń
  3. Ja mam zamiar kupić na tej promocji właśnie swój ulubiony Lash Sensational i cienie Color Tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Color Tattoo na pewno ogarnę, pewnie jakieś pojedyncze cienie też przykują moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam nic szaleć w Rossmanie... ;P

    OdpowiedzUsuń