sobota, 3 października 2015

Wyniki wielkiego makijażowego rozdania

Dzisiaj post, na który pewnie czeka sporo osób, a mianowicie będą wyniki wielkiego makijażowego rozdania. Wzięło udział ponad 150 osób, co mnie bardzo cieszy! Od razu zaznaczę, że nauczona doświadczeniem swoim i innych Blogerek zaraz po ogłoszeniu wyników robię listę obserwujących i jeśli się okaże, że część osób po rozdaniu rezygnuje z obserwacji, a przy okazji kolejnego rozdania ponownie się zgłasza to niestety nie będą brane pod uwagę przy kolejnym rozdaniu.

A teraz bardzo przyjemna  rzeczy czyli wyniki.:

-Zestaw 1  Agnieszka Reszyc

-Zestaw 2 KosmetykoFanki

-Zestaw 3 Kejt

-Zestaw 4 Agness-makeup

-Zestaw 5 Hushaaabye

Wszystkim serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu!

Proszę o wysłanie adresów na nestria312@gmail.com. Czekam 7 dni, potem losuję kolejną osobę. Przesyłki wyślę jak będę miała wszystkie adresy, bo jestem leniuszkiem i nie za bardzo chce mi się kilka razy biegać na pocztę :-).

23 komentarze:

  1. Super! Dziękuję i gratuluję reszcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Dziękuję! Bardzo się cieszę :) Gratuluję również pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaaaaa :) cudnie! :) Bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wyślij totolatka. Szczęście Ci dopisuje:) Gratulacje

      Usuń
    2. gratulacje :) zagraj w totka faktycznie :) tyle wygranych

      Usuń
  4. moje gratulacje, dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Bardzo fajne rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie.. jestem totalnym ślepakiem -_-'' nawet nie zauważyłam, że konkursik ciekawy tutaj się odbywałłłłłłłł.. T0T ale i tak gratki dla zwyciężczyń :) i miłego użytkowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał dziękuje już piszę e-mail <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo! Pierwszy raz coś wygrałam i bardzo się cieszę. Gratuluję pozostałym dziewczynom. :)

    OdpowiedzUsuń