niedziela, 25 października 2015

Wielkie urodzinowe rozdanie-pierwsze urodziny bloga-AKTUALIZACJA

27 listopada 2014 na moim blogu pojawił się pierwszy post dotyczący OCM. W zasadzie pierwsze posty pojawiły się wcześniej, ale to były wersje testowe mające na celu oswojenie się z z Bloggerem itd.
W związku z faktem pierwszych urodziny bloga mam dla Was trochę informacji co, jak i dlaczego oraz wielkie urodzinowe rozdanie.


Zacznę od tego, że mój blog powstał podczas urlopu macierzyńskiego i w okresie dla mnie dość trudnym, bo z jednej strony czas z Synkiem w domu uważam za bezcenny, a z drugiej moja chęć działania mocno mi doskwierała. Moja koleżanka też wspominała o założeniu bloga tylko, że parentingowego, a ja stwierdziłam, że czemu by nie pisać o tym co bardzo lubię, czyli szeroko pojętym dbaniu o siebie. Tym bardziej, że sama coraz częściej zaglądałam na kolejne blogi w poszukiwaniu informacji, recenzji itd.

Zaczęłam pisać kolejne posty i bardzo mnie to wciągnęło. Jasne, że były lepsze i gorsze chwile, bo sądzę, że dla każdego blogera przykre jest kiedy np. zaraz po rozdaniu traci nagle obserwatorów. Z miłych chwil to różne pozytywne komentarze, zarówno te w sieci jak i od wielu moich koleżanek na żywo, a także propozycje nawiązania współpracy, które nie ukrywajmy są bardzo przyjemnym elementem blogowania.

A teraz przejdźmy do najprzyjemniejszej części, czyli rozdania. Nagrodą będzie paczka-niespodzianka. W kolejnych postach będę publikowała podpowiedzi na temat tego co znajdzie się w tej paczce, a na pewno będzie ona bardzo bogata w różności.

A oto regulamin rozdania:

  1. .Publiczne obserwowanie mojego bloga.
  2. .Mieć ukończone 18 lat bądź zgodę rodziców
  3. Odpowiedź na pytanie:Jaki post na tym blogu najbardziej Ci się spodobał i dlaczego?
  4. .Konkurs trwa od 25.10.2015 do 30.11.2015 do godziny 23:59
  5. .Wyniki ogłoszę do 7 dni od zakończenia rozdania na swoim blogu oraz na profilu na Facebooku
  6. .Sponsorem nagród jestem ja.
  7. Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).
  8.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Będzie mi również bardzo miło jeśli udostępnicie post o konkursie, dodacie baner na swoim blogu oraz polubicie stronę mojego bloga na Facebooku, ale nie są to warunki konieczne.

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
Ulubiony post z uzasadnieniem:

AKTUALIZACJA!

Zamiast paczki niespodzianki kosmetyki będą znane.

A oto lista:
1. Sylveco Peeling Oczyszczający
2.Olej arganowy
3.Bielenda Krem nawilżający z olejem arganowym
4.Wybrana przez zwycięzcę maska z oferty Skin79 bądź MyAsia
5.Wybrane przez zwycięzcę produkty Golden Rose: do oczu, ust oraz paznokci.
6.Podkład Rimmel WakeMeUp 103 True Ivory.
7.Paleta MUR Parental Advisory (maźnięta tylko dla swatchy)
8.Sleek zestaw do konturowania w odcieniu Light.
9.Produkt do włosów
10.Produkt do ciała
11.Książka Harolda Lancera "Skóra pełna blasku"
12.Próbki i miniaturki różne

Lista ta pewnie jeszcze będzie rosła, ale jeśli to co juz jest Was zainteresuje to zapraszam do rozdania.

Powodzenia!


30 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Kejt! :*
    Nie mam ulubionego posta, ale mam za to ulubioną ich serię! Mianowicie, o paletkach Sleek :) Twój blog mi się z nimi bardzo kojarzy i zawsze z przyjemnością oglądam recenzje paletek, i swatche kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Pola Polakowska
    Ulubiony post: posty z wishlistą, ponieważ dzięki nim można poznać nowe kosmetyki, które wylądują na naszej liście :)
    Takie posty są ciekawe i przyjemnie się je czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zycze duzo pasji i determinacji w dalszym prowadzeniu bloga, aby ci to wychodzilo tak swietnie jak wychodzi Ci to teraz!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Anita B.
    Ulubiony post z uzasadnieniem:
    Lubię posty podsumowujące, takie jak "ulubieńcy" na przykład. Kierując się tą sympatią wyróżniłabym tekst "Moje hity z Shinybox". Nie widziałam wcześniej tego typu wpisów, a szkoda bo to był bardzo przyjemny ranking. W zasadzie można by go kontynuować i robić takie pudełkowe podsumowanie raz na rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: White Zephyr

    Ulubiony post z uzasadnieniem:

    Uwielbiam Twoje wszystkie posty w których recenzujesz produkty od Skin79! Pewnie dlatego, że mam niepohamowaną obsesję na kosmetyki azjatyckie i ogólnie kultury dalekowschodniej! Tak więc bardzo podoba mi się post '' Kontynuacja romansu ze Skin79, czyli Intense Classic Balm'', ponieważ ciekawi mnie ten BB. Nie miałam okazji wypróbować go, ale mam nadzieję, że jeszcze będzie mi dane :)
    Kolejnym świetnym postem jest ''Skin79 Krem BB Orange, czyli początek azjatyckiej przygody''- od początku do końca jest dobry! Bardzo podobało mi się to, że zademonstrowałaś efekt jaki daję ten BB na całej twarzy :)) większość osób robi zdjęcia tylko jakiejś części swojej twarzy, a to robi różnicę.. przecież nikt nie będzie na ulicy przyglądał się z bliska Twojej cerze _^_" liczy się jak się prezentuję skóra z bardziej ''normalnego'' horyzontu. A Ty właśnie to Nam zaprezentowałaś ;)

    Udostępnienie info o rozdaniu: https://www.facebook.com/whitezephyrblog/posts/998538770169462

    Banner na blogu: http://jinqueenbee.blogspot.com/

    Lubię na FB jako: White Zephyr

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Rozalia59
    Na FB: Rozalia D.
    Recenzja Sleek Oh so special :) Dzięki niej kupiłam paletkę i jest ona moja ulubioną. Ma super kolorki, jak dla mnie po prostu idealna kompozycja :)

    Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako kanwuje czytam testuję
    lubie jako acne skin
    Mi bardzo się podobają boxy wszelkie. Kupiłam dopiero jeden i to nie dla siebie a chłopaka. Cigle sie boję, że produkty nie beda mi pasowały i bedzie mi szkoda pieniędzy. A u Ciebie sobie je mogę podglądać i może się w końcu skuszę. A najbardziej pasuje mi opcja żeby ukochany sprawiał mi takie w prezencie hehe. Jak ja jemu :P. Najbardziej intryguje mnie Chillbox.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Najbardziej spodobał mi się post "Co jest czym w kosmetykach-witaminy z grupy B oraz przypomnienie o rozdaniu" , ponieważ lubię wiedzieć co znajduje się w kosmetykach, które używam a dzięki temu postowi wzbogaciłam swoją wiedzę, wiem na co zwracać uwagę i co może mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako I love dots
    ulubiony post: ulubieńcy października - lubię czytać o dobrych produktach, które warto wypróbować a w tym poście znalazłam takich wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kaprysek
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Bardzo podobał mi się TAG 50 faktów o mnie w Twoim wydaniu. Dlaczego ? Bo lubię poznawać ludzi, do których zaglądam. Wirtualnie, bo wirtualnie ale zaglądam ;) kojarzysz mi się z kalafiorem na surowo ;p

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Sandra M
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Na Twoim blogu znalazłam wiele postów, które mnie zainteresowały. Próbuję zmienić kosmetyki na naturalne, a w wielu wpisach znalazłam opinie na temat peelingów, żeli do twarzy, czy też produktów do nawilżania. O wielu produktach słyszałam, ale zawsze łatwiej dokonać zakupu, gdy się wie, że ktoś przetestował i wydał obiektywną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Oleksandra
    Ulubiony post z uzasadnieniem: moim ulubiony postem jest (przeszukałam cały blog,zeby go ponownie znaleźć) "Moja Sleekomania część 1- Paletka Rio Rio" ponieważ w tym poście pierwszy raz pokazałaś swoje zdjęcie i pokazałaś jak wyglądasz! Nie lubię blogów w którym nikt ani razu nie pokazał siebie,ponieważ trudno sobie wtedy autora wyobrazić.Moim zdaniem całkiem inaczej patrzy się/czyta się bloga osoby której wiemy jak wygląda,a o której prawie nie ma nigdzie żadnej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Edyta H.
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Zakupy z dzieckiem i mężem - poradnik przetrwania. Ponieważ można Cię poznać bliżej przez cudowne i kochane przez Ciebie osoby, a poza tym pokazuje to, że masz zarówno poczucie humoru, jak i swój charakter :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Aggi eN
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Bardzo lubię Twoją serię postów o Sleekach, na razie znam je tylko "ze słyszenia" ale za Twoją sprawą jestem już coraz bardziej przekonana do zakupu którejś z nich, oczywiście będę się posiłkować Twoimi postami przy wyborze tej jedynej, bo na razie mam mieszane uczucia, i kilka z nich mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje jako; ASIA91189
    Lubię posty dotyczące pielęgnacji która odgrywa ważną role w moim życiu a zwłaszcza post z kremem orientana drzewo sandałowe dzięki twojej recenzji go zakupiłam i jest moim KWC

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: sandraxblog
    Ulubiony post z uzasadnieniem: najbardziej podoba mi się twój post z makijażem 'kolorowa papuga' - choć nie jest to makijaż, który nosiłabym na co dzień to zrobił na mnie naprawdę duże i pozytywnie wrażenie :) Uwielbiam takie posty makijażowe, które w jakimś stopniu inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Hushaaabye
    Ulubiony post : Jako, że zarówno w życiu jak i w świecie blogowym lubię otaczać się ludźmi mądrymi i inspirującymi pośród gąszczy nudnych o powielanych treści na różnych blogach staram się wyłapywać takie, które w pewien sposób mogłoby mnie czegoś nauczyć lub zainspirować do zmian - i tutaj u Ciebie zdecydowanie na dłużej zatrzymałam się przy poście na temat witamin - o których tak naprawdę nie miałam pojęcia, co było ogromnym błędem, bo jak się okazuje w praktyce mogą uczynić na naszej skórze i włosach prawdziwe cuda - nie będę kłamać, że lubię się uczyć i szybko poszłam uzupełnić braki swojej wiedzy - niemniej jednak tchnęłaś we mnie inspirującą do poszerzania wiedzy iskrę i za to serdecznie dziękuję ( niby człowiek ma 23 lata a w pewnych kwestiach nadal głupi :) )

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Agnes
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Te na temat ŁZS czytam z największym zainteresowaniem, bo co prawda byłam już raz u dermatologa z włosami i niczego się u mnie nie doszukała, to wciąż trochę swędzi mnie skóra głowy (mimo stosowania delikatnych szamponów) i włosy mi lecą jak szalone. Może to to? Chyba pora znów odwiedzić lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Monika Z.
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Mój ulubiony post to "Gąbeczka myjąca do Yasumi, czyli przyjemne zaskoczenie". Ogólnie podobają mi się wszystkie twoje recenzje, ponieważ opisujesz produkty dokładnie, ale bez zbędnych szczegółów haha :D. Recenzując tą gąbeczkę namówiłaś mnie do kupna jej i również jestem z niej zadowolona. Twoje posty zawsze są zaopatrzone w ładne zdjęcia, które sprawiają, że chce się zaglądać na twój blog. Z twoich wpisów można na prawdę dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i tak jak już pisałam świetnie się czyta twoje wpisy z powodu ich przejrzystości i ładnie wykonanych zdjęć. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Madzia Guła
    Ulubiony post z uzasadnieniem:
    Na Twojego bloga zaglądam bardzo często i chociaż wiem, że z pozostawianiem komentarzy nie popisuje się to jedyne czym mogę się usprawiedliwić to brak czasu niestety. Co prawda nie mogę podać nazwy konkretnego posta, ponieważ zawsze piszesz do rzeczy i na temat, więc musiałabym wymienić każdy jeden. Ale muszę przyznać, że z chęcią czytam o azjatyckich kosmetykach, których ja nigdy nie miałam, ale śledzę każdy post na ich temat. Kiedyś na pewno moje zapasy się uszczuplą i będę musiała je uzupełnić i wtedy na pewno przyda mi się porządna wiedza o tym co warto nabyć.
    Z przyjemnością czytałam też wpis Liebster Blog Award. Tak samo jak Ty założyłam bloga głównie dlatego, że szukałam podkładu idealnego i wypróbowałam ich już tyle, że musiałam gdzieś pisać o nich, żeby czasami nie nabyć tych nietrafionych raz jeszcze :) Wstawanie rano też nie jest moją mocną stroną i doskonale Cię w tej kwestii rozumiem :) Sama też bardzo rzadko wychodzę z domu bez synka, ale niestety obrączki jeszcze nie mam. A szkoda :) Ah i muszę jeszcze wspomnieć o recenzjach produktów marki Sylveco, które często są Twoimi ulubieńcami. Ja też skrycie marzę o ich produktach, dlatego bardzo często zaglądam co Ty masz do powiedzenia na ich temat.
    Nie będę ukrywać, że do rozdanie zgłosiłam się między innymi dlatego, że mieszkam za granicą i większość produktów, które są do wygrania, od dawna goszczą na mojej wishliście :)
    Pozdrawiam i życzę innym powodzenia całej reszcie uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłoszę się, bo chcę Ci napisać Ci, że najbardziej podoba mi się wpis http://perfectfoundation12.blogspot.com/2015/11/kosmetyczne-pudo-po-angielsku-czyli.html. Dlaczego? Bo uwielbiam czytać i oglądać unboxing'i i recenzję boxów subskrypcyjnych. Szczególnie lubię wynajdywać nowe boxy na rynku, ale i podglądać co się dzieje zagranicą. Twój ostatni post z opisem kosmetyków jakie znalazły się w boxie Lookfantastic bardzo mnie zaciekawił. Teraz czekam niecierpliwie na recenzję tych produktów :)

    A i bloga obserwuję jako Nottoserious Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Zadbaj o włosy
    Co do ulubionego postu, podobają mi się wszystkie dotyczące recenzji. Dzięki tym postom nie muszę kupować "w ciemno" i marnować pieniędzy na buble. ;) Bardzo starannie opisujesz produkty, ich użycie, działanie.

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: nr147
    Ulubiony post z uzasadnieniem: ,,Błędy w pielęgnacji i makijażu, czyli jak nieświadomie można sobie zaszkodzić". Po przeczytaniu go przestałam robić kilka rzeczy, które opisałaś i rzeczywiście stan mojej cery się poprawił. Post okazał się bardzo pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Maddie Ann
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Bardzo spodobał mi się post o witaminach z grupy B - uwielbiam czytać takie ciekawostki, fajnie by było, gdyby na blogu pojawiało się ich więcej. Post czytało mi się lekko i z przyjemnością, a przy okazji czegoś się dowiedziałam:) Poza tym ostatnio chętnie zajrzałam też do postów przed promocjami w Rossmanie - dzięki temu wiem, co polecasz i co można wypróbować:) Wszystkiego naj z okazji pierwszych urodzin bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: swiaturody159
    Ulubiony post z uzasadnieniem:
    Mi się podobają posty, w których pokazujesz wszelkie pudełeczka, typu: ShinyBox, BeGlossy, Joybox, czy inne. Widzę, że masz ich naprawdę sporo! Dzięki Twoim postom mogę zobaczyć co kryje się w tych boxach oraz poznać, który z nich pasowałby mi najbardziej. :) Tym bardziej nigdy jeszcze nie zamawiałam. :)

    Oczywiście gratuluję urodzinek bloga i życzę kolejnych latek!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Inga N
    Mój ulubiony post to ten z Liebster blog award (a właściwie cała ta seria , jezeli tak to można ująć) ponieważ dzięki nim można poznać Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Katarzyna Krzos
    Udostępniłam na moim blogu banerek(na dole bloga): http://kasiowetestowanie.blogspot.com/
    Udostępniłam na fb i polubiłam jako Katarzyna Krzos: https://www.facebook.com/katarzyna.krzos1991/posts/914928015243759?pnref=story
    Ulubiony post z uzasadnieniem:
    Wiele jest takich postów. Najbardziej podobają mi się te,w których opisujesz różne Boxy oraz recenzje i porady. Są one bardzo pomocne. Jako blogerka także szukam nowości oraz perełek kosmetycznych, które staną się hitem blogosfery. Gratuluję urodzin bloga i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Neonowa
    Ulubiony post z uzasadnieniem: Najbardziej spodobał mi się u Ciebie post pt. "Polecane produkty do oczu na promocji w Rossmanie i złamana obietnica". Pamiętam jak dzień wcześniej czytałam u Ciebie powody, dla których nie skorzystasz z promocji -49%. Przyznałam Ci w myślach rację, a nawet podziwiałam, że potrafisz się wstrzymać. Ja mam aktualnie bana zakupowego od sierpnia (z drobnymi wyjątkami) i sama wahałam się czy w ogóle wybierać się do Rossmanna. Pomyślałam, że sama powinnam zastosować się do Twoich racjonalnych argumentów, ale cały czas się wahałam i wahałam, aż w końcu na drugi dzień zamieściłaś posta, że się złamałaś i jednak tam poszłaś :P Nawet nie wiesz, jaka byłam ciekawa, czemu zmieniłaś zdanie, więc z wielkim zainteresowaniem przeczytałam owego posta :D W dodatku poleciłaś tam produkty do oczu, które są godne zakupu. Powiem Ci, że zdjęcie, które tam wstawiłaś przechyliło szalę moich wątpliwości i chęci zakupów na rzecz tych drugich :P Na mojej wishliście od dawna był cień do oczu Color Tattoo Maybelline (co prawda inny odcień), więc Twoim postem poczułam się jeszcze bardziej zachęcona do zakupu i przy okazji usprawiedliwiona :D Nie muszę chyba dopisywać, że koniec końców stałam się posiadaczką cienia "On and one bronze"? :D

    Ps. Udostępniłam baner na swoim blogu http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/ i gratuluję pierwszej rocznicy bloga! Ja ostatnio obchodziłam już trzecią;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako: Iwona K
    Baner: http://ivi-art.blogspot.com/
    Ulubiony post, to w zasadzie seria o Orientanie, czyli o olejku do twarzy oraz kremie, bo dzięki nim odkryłam kosmetyki, które też mogą mi pomóc. Nie jestem "maniaczką" kosmetyczną ale chcę o siebie dbać i lepiej wyglądać a takie recenzje bardzo mi w tym pomagają.

    OdpowiedzUsuń