wtorek, 1 września 2015

Zamówienie ze Skin79 oraz rozdanie

Przypominam o makijażowym rozdaniu, które trwa do końca września.

Jak ktoś śledził mojego bloga lub stronę Skin79 oraz ShinyBox na Facebooku to wie, że w miniony weekend było 15% zniżki na produkty Skin79. Co więcej była to dodatkowa zniżka, bo na stronie już trwały promocje. W poprzednich pudełkach ShinyBox było kilka próbek kremów BB od Skin79, więc już wiedziałam, że warto skorzystać. A oto moje zamówienie:


Jak widać całkiem sporo produktów wpadło do mojego koszyka:
1.SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions . Najbardziej popularny BB ze Skin79. Przeznaczony do cery tłustej,poszarzałej. Korzystałam z próbki i efekt był zachwycający, więc wybór był oczywisty.
2.SKIN79 Intense Classic Balm SPF35 PA++. To jest bardziej kryjąca wersja, również przeznaczona do cery tłustej. Ma całkiem dobre opinie, więc w niego też postanowiłam zainwestować.
3.SKIN79 Animal Mask - For Angry Cat . Maska dla cery problematycznej
4.SKIN79 Fruit Mask - Watermelon Girl. Wersja nawilżająca, a poza tym ja uwielbiam wszystko co arbuzowe.
5.Skin79 AC Calming Mask Sheet I`m Purifying. Tym razem oczyszczanie.

Dzisiaj na stronie sklepu Skin79 widziałam, że asortyment masek wzrósł, a mnie kuszą kolejne.

Poza standardowym zamówieniem otrzymałam widoczne na zdjęciu próbki kremów BB w saszetkach oraz tubkę 5 g ślimakowego BB, którego jestem bardzo ciekawa. Za dwa tygodnie dostanę swojego pierwszego Chillboxa, gdzie ma być jeszcze więcej próbek, kolejna tubka ślimaka oraz pełnowymiarowa maseczka różana od Skin79. Już nie mogę się doczekać!

Nie ukrywam, że interesuje mnie znacznie więcej produktów z asortymentu Skin79, jak na przykład BB Oriental Gold czy krem CC. Nie wspomnę już o wszystkich maskach oraz całej serii ślimakowej. Teraz najchętniej wypróbowałabym pudry, o których Skin79 wspomina na swoim profilu na Facebooku.

W najbliższym czasie zapraszam na recenzje.

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się ze wszystkim w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder kompaktowy chyba będzie moim kolejnym produktem od Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że skin opanowało blogi:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa recenzji, będę wyczekiwać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ChillBoxa wrześniowego też zamówiłam ;) żałuję, że przegapiłam tą zniżkę w skin79, ale chyba i tak zamówię te prześliczne maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Skin79 rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń