poniedziałek, 21 września 2015

Wrześniowe ShinyBox, czyli sporo dawka pielęgnacji oraz rozdanie

Przypominam o trwającym rozdaniu. Jeszcze tylko kilka dni pozostało na zgłaszanie się, a naprawdę warto.

Dzisiaj ostatni pudełkowy post w tym miesiącu. Następne już będą na inne tematy. Wrzesień zamyka ShinyBox, czyli pudełko z solidną dawką pielęgnacji.



Ostatnio ShinyBox dość mocno stawia na pielęgnację i nie inaczej było w tej edycji.


1.Vedara Złoty Peeling do Ciała. Uwielbiam peelingi, więc jest to produkt, który mnie bardzo ucieszył.


2.Orientana Olejek do twarzy z drzewem sandałowym i kurkumą. Już recenzowałam ten produkt, jest to mój absolutnie ulubiony kosmetyk, więc bardzo mnie cieszy jego obecność w pudełku. Przy okazji mogę się pochwalić, że wygrałam spory zestaw Orientany na Facebooku i niedługo kolejne recenzje.


3.Syis Krem pod oczy. W wieku 30+ i dużej ilości pracy przed komputerem to zawsze przydatny produkt.


4.Vaseline Balsam do ciała w sprayu Cocoa Radiant. Miałam już kilka balsamów z tej firmy i zawsze mi bardzo odpowiadały, więc tu powinno być podobnie.


5.Evree Serum do paznokci Max Repair. Ostatnio narzekam trochę na pazurki, więc mam nadzieję, że ten produkt pomoże mi z nimi.


6. Biały Jeleń Emulsja do higieny intymnej. Moja, notabene z tej samej firmy, właśnie mi się kończy, więc idealnie trafiło w moje potrzeby.


7.Efektima maska do twarzy oraz balsam brązujący do ciała w saszetce. Takie uzupełniacze pudełka. Ani mi bardzo pasują ani przeszkadzają.

Ogólnie pudełko w mojej opinii bardzo udane. Każdy produkt mi się przyda. Jedyne do czego mogę się doczepić, że mimo wszystko chciałabym trochę więcej kolorówki.

9 komentarzy:

  1. Fajne te pudełeczka :) Chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoty peeling... Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie właśnie cieszy w nim brak kolorówki, choć termin ważności kremu pod oczy też mógłby być dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Odebrałam dziś swoje pudełeczko z ogromną radochą. Ale Co z datą kremu?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zawartość, szczególnie złoty peeling i krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre pudełko nie to co w beG w tym miesiącu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pudełko! Ja akurat w tym miesiącu nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne pudełeczko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nie zamawiałam żadnego pudełeczka, a trochę mnie korci. Bardzo interesuje mnie balsam w sprayu, bo Vaseline lubię i inne produkty bardzo mnie przekonały. A dobrych kosmetyków nigdy za wiele :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs :) Trzy zestawy kosmetyków od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń