sobota, 19 września 2015

Wrześniowe BeGlossy, czyli wielka burza o pudełka oraz rozdanie

Przypominam o trwającym rozdaniu. Link jest z prawej strony.

We wrześniu BeGlossy poszalało i zrobiło aż sześć wersji pudełka. Do rozdzielenia między pudełka było aż 19 produktów. Patrząc na wpisy na Facebooku, bardzo wiele osób było mocno rozczarowanych. A czy mnie przypadła moja wersja do gustu.

Ja dostałam wersję B, która prezentuje się tak:


A oto po kolei produkty:


1.Beaver Professional Regenerująca Odżywka do włosów. Miałam szampon z tej serii i byłam z niego bardzo zadowolona, więc mam nadzieję, że odżywka będzie równie dobra.Dostajemy miniaturkę 30 ml.


2.Clarena Boracay Body Cream. 30 ml balsamu do ciała to trochę mało, więc średnio mi się to podoba. Może się przyda na jakieś wyjazdy.


3.Lambre Lakier do paznokci Fashion Color. Jedyny pełnowymiarowy produkt w tym pudełku. Mnie się dostał w całkiem ładnym turkusowym kolorze.


4.Isadora Podkład Nude Sensation. Lubię testować nowe podkłady, więc jestem bardzo zadowolona. Miniaturka 3,5 ml na pewno starczy na sporo użyć.


5. Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate. Bardzo luksusowy produkt, którego sama raczej bym nie kupiła, więc cieszę się, że mam okazję go wypróbować. Miniaturka 5 ml.


6.Shiseido Ultimune Power Infusing Eye Concentrate. Kolejne 5 ml luksusowego produktu tym razem w wersji pod oczy.

Szczerze mówiąc to pudełko idealnie trafiło w moje gusta. Będę miała okazję wypróbować produkty, których sama raczej bym nie kupiła. Ze swojej strony mogę powiedzieć, że miałam szczęście, ale wiem, że sporo dziewczyn dostała trochę gorsze wersje, a w niektórych z nich powtarzały się produkty z poprzednich edycji. Uważam, że lepszym pomysłem jest zrobić dwie wersje pudełka, jak to było w poprzednim miesiącu.

12 komentarzy:

  1. Z tego pudełka nie byłabym zbytnio zadowolona ale fajnie, że Ciebie cieszy zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdziele Shiseido.... Jak ja bym chciała tą wersję .... A nie tego mojego bubla C...

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ubogo z tym jednym pełnowymiarowym produktem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem, całkiem. Jedynie kolor lakieru nie w moim guście. Szkoda tylko, że praktycznie same miniatury. Takie rzeczy powinno się dostawać za free, a nie sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakieś takie ubogie to pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wersja - ciekawe jak się sprawdzi Shiseido :) u mnie wersja C... Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tą samą wersję dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta wersja jest całkiem fajna ale inne już nie :) shiny w tym miesiącu moim zdaniem też nie powala ale wypada lepiej. Nie chcę Ci tu wrzucać linka więc tylko wspomnę, że nagrałam już filmik z zawartością wrześniowego shiny na kanale Daily life by M. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te pudełeczka <3 :-) zawsze czekam z niecierpliwością :D Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń