środa, 9 września 2015

Efekty uzywania szamponu i odżywki Harmony Plus

Jakiś czas temu pisałam, że udało mi się nawiązać współpracę z firmą Harmony Plus i otrzymałam od nich szampon i odżywke Hair Jazz, które miały przyspieszać porost włosów. Poniżej moja opinia o obydwu produktach (zdjęcie z ich strony firmowej, bo moje już są bardzo upaćkane).


Oto co obiecuje nam producent:

Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
Bardziej miękkie i błyszczące włosy,
Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.

Zarówno szampon jak i odżywka zapakowane są w duże, odkręcane tuby i nie jest to niestety dość szczęśliwy wybór, bo obydwa kosmetyki są dość płynne i łatwo się z tych opakowań wylewają. Lepszym rozwiązaniem byłyby tuby zamykane na klik. Napisy są w kilku językach i niestety tłumaczenia się trochę różnią. Lepiej czytać instrukcję stosowania po angielsku czy niemiecku niz po polsku.
Jak już pisałam obydwa produkty są bardzo lejące się o dość chemicznym zapachu, który mnie się akurat średnio podoba. Przez tą płynność komfort stosowania też jest dość umiarkowany, bo skoro mamy zarówno szampon jak i odżywkę wmasować w skórę głowy i później jeszcze kilka minut je tam trzymać.
Co mnie bardzo ucieszyło to fakt, że mnie te kosmetyki nie podrażniły, a mam do tego bardzo dużą tendencję. Włosy rzeczywiście praktycznie nie wypadają, stały się gęściejsze i mocniejsze.
No i na koniec punkt najważniejszy to wpływ na szybkość rośnięcia włosów. Zdjęć nie będzie, bo włosy podcinałam, natomiast kiedy stosowałam ten szampon i odżywkę przez dwa tygodnie co drugi dzień moje włosy urosły 3 (!) centymetry i w końcu mogłam iść do fryzjera i jakoś sensownie je podciąć do zapuszczania. Teraz wracam do stosowania tych kosmetyków, bo mimo pewnych wad u mnie wpływaja rewelacyjnie na porost włosów.

13 komentarzy:

  1. również z nich jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinie sa zróżnicowane ale to super ze sie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dostałam te produkty do testów, jednak wyszedł mi łupież i przyjaciółka je zużywa, u niej się nie sprawdziły, ale jeśli u Ciebie tak, to super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ciekawy kwiatek :)) Opinię są tu naprawdę baaaardzo różne i jestem ciekawa jak byłoby to u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam dylemat czy się nie skusić ;d aż 3cm i to w tak ekstremalnie krótkim czasie, brzmi niesamowicie- takiego efektu poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt w bardzo krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam i nie słyszalam o nich,,
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie znam ale na razie ma zapas włosowych cudeniek ehhh

    OdpowiedzUsuń
  9. już któryś raz czytam o tych kosmetykach :) i chyba się na nie skuszę, ale narazie muszę sie uporać z tymi co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych kosmetyków, fajnie, że wpływają na wzrost włosów ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam ale dobrze wiedzieć ;)
    http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 centymetry w dwa tygodnie? Wynik godny pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń