środa, 5 sierpnia 2015

Sleek Del Mar Vol.II, czyli delikatne podkreślenie opalenizny

Jakoś tak się złożyło, że Sleek Del MAr Vol. I nie nabyłam. Teraz trochę żałuję, bo kilkakrotnie oglądałam swatche i bardzo mi się ta paleta spodobała. Jako, że to limitowanka to muszę poszukać w drogeriach internetowych albo allegro. Żeby nie mieć takich dylematów, drugą odsłonę paletki postanowiłam nabyć od razu. O ile "jedynka" była bardzo kolorowa, to "dwójka" jest znacznie delikatniejsza.

Tak wygląda cała paletka:


A tak prezentują się swatche:


Od razu widać, że kolory są raczej z gatunku delikatnych. NA pewno znaczenie ma też fakt, że są to swatche robione na opalonej ręce, więc delikatność kolorów jest jeszcze bardziej widoczna.

Górny rząd:
-Loco-perłowy cień w odcieniu moreli. Trzeba się nim trochę namachać albo nakładać na mokro, wtedy kolorek wygląda super
-San Antonio-satynowa morelka również wymagająca budowania lub aplikacji na mokro.
-Ibiza Rocks-matowa kanarkowa żółć.Zaaplikowana na mokro wygląda obłędnie..
-Zoola-perłowe złoto. Na swatchu coś mi słabo wyszło, ale generalnie pigmentację ma bardzo w porządku.
-Pura Vida- matowa ciemna zieleń wymagająca budowania
-Spotlight- satynowa szarość z delikatnymi drobinkami. Bardzo ciekawy odcień

Dolny rząd:
-Pearl-perłowe białe złoto.Pięknie opalizujący cień.
-Ushuaia-dość ciemny, matowy beż. Jeden z moich faworytów.
-Puro- matowy cień o odcieniu delikatnego bzu. Kolejny faworyt.
-Bora Bora-piękny, matowy turkus. Typowo wakacyjny kolor.
-Ocean Beach- ten cień też jest matowy i turkusowy, ale o znacznie ciemniejszym odcieniu.
-Siesta-matowy, dobrze napigmentowany brąz.

Mimo początkowych wątpliwości bardzo mi ta paleta przypasowała. Bardzo fajnie nadaje się do dziennego makijażu dzięki delikatności kolorów. Można też stworzyć coś bardziej odważnego. Ja teraz kupuję kolejnego Sleeka, a w ciągu kilku dni recenzje palet, które nabyłam ostatnio.

8 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze żadnej paletki Sleeka, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem od dawna zainteresowana tą paletką! Świetne kolorki... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś średnio podoba się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. złoty i przygaszony błękit oraz zieleń są genialne :) sama mam i chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń