czwartek, 20 sierpnia 2015

Rozdanie makijażowe-wygrywa aż 5 osób!

Obiecałam rozdanie i oto ono.

Ostatnio przeglądałam swoje zapasy kosmetyczne i stwierdziłam, że pewnych produktów mam tyle, że najlepiej byłoby je po prostu rozdać, bo u mnie po jakimś czasie się zmarnują. Część kosmetyków może być używanych, ale jeśli już to w niewielkim stopniu. Każdy zestaw opiszę, żeby było wiadomo jakie jest zużycie kosmetyku. Przygotowałam aż pięć zestawów kosmetycznych, które zaraz przedstawię.

Najpierw warunki rozdania:

Warunki rozdania na blogu:
1.Publiczne obserwowanie mojego bloga.
2.Mieć ukończone 18 lat bądź zgodę rodziców
3.Konkurs trwa od 20.08.2015 do 30.09.2015 do godziny 23:59
4.Wyniki ogłoszę do 7 dni od zakończenia rozdania na swoim blogu oraz na profilu na Facebooku
5.Należy wypełnić formularz poniżej
6.Wybrać zestaw:1,2,3,4,5.
7.Sponsorem nagród jestem ja.
8. Biorąc udział w rozdaniu zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych (dotyczy danych do wysyłki).
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Będzie mi również bardzo miło jeśli udostępnicie post o konkursie, dodacie baner na swoim blogu oraz polubicie stronę mojego bloga na Facebooku, ale nie są to warunki konieczne.

Zestaw 1:
Podkład Revlon Photoready w kolorze 005 (nowy)
Cień Essence Hint of Mint z limitowanki Blossoms (nowy)
Szminka MUR I worked for it (użyta ze 3 razy)



Zestaw 2:
Podkład Rimmel Lasting Finish w kolorze 200 Soft Beige (użyty 2 razy, otwarty tydzień temu)
Cień w kredce Etre Belle niebieski (nowy)
Matowy Błyszczyk Essence XXXL w kolorze 05 Velvet Rose


Zestaw 3:
Podkład do cery suchej i normalnej firmy Mariza w kolorze jasny beż (użyty raz)
Baza do cery suchej i nomralnej Mariza (nowa)
Paletka cieni Mariza w kolorze fioletowym (nowa)
Szminka Mariza Selective 03 (nowa)


Zestaw 4:
Podkład rozświetlający Bell Hypoallergenic w kolorze 02 natural (użyty raz)
Szminka Rimmel by Kate w odcieniu 10 (nowa)
Pigment Sleek Spellbound (nowy)
Kredka Golden Rose Emily w odcieniu 108 (nowa)


Zestaw 5:
Podkład w musie firmy Manhattan w kolorze 72 Beige (nowy)
Matowy błyszczyk Essence XXXL w kolorze 07 Silky Red (nowy)
Essence zestaw do brwi dla blondynek (nowy)


W celu zgłoszenia proszę wypełnić formularz. Powodzenia!

42 komentarze:

  1. Co oznacza w formularzu "Opcja 1" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdanie ;) zgłaśzam się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję szczęścia, zgłosiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło! Pozdrawiam ;* www.kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane :)
    Super te zestawy bardzo chciałabym wygrać i zrecenzować je na blogu
    http://neves-nevves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym 3 z nich ale jeśli można wybrać tylko jeden to eh eh :D Walczę o jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbuje może mi się uda, bo bardzo mi zależy na wygraniu jednego z zestawów <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :) http://black-mila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane ^^ super zestawy. Jak uda mi się wygrać chętnie wypróbuj je na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gotowe ;) Liczę na odrobinę szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja z przyjemnością biorę udział.
    Ps. Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warunki - spełnione, melduję ochoczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rozdanie, biorę udział, może choć raz coś wygram :)

    isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń