wtorek, 18 sierpnia 2015

Be Fresh, czyli sierpniowe BeGlossy

Dzisiaj otrzymałam sierpniowe BeGlossy. Post może powstać praktycznie od razu, bo niestety na urlopie złapałam kontuzję i zaraz po napisaniu tego postu jadę do lekarza.

Sierpniowe BeGlossy miało być mocno owocowe i zdecydowanie takie jest. Oto całe pudełko:


Pudełko przepięknie i świeżo pachnie zaraz po otwarciu. Po kolei sprawcy tego zapachu:

1. Organique Kula do Kąpieli Grecka 


Cudowny zapach winogron. U mnie chyba będzie robiła za wersję zapachową, a nie kąpielową :-).

2.Farmona Tutti Frutti Peeling do ciała kiwi i karambola


Ja już kiedyś pisałam, bardzo lubię te peelingi i generalnie kosmetyki z tej serii, więc kolejny chętnie przygarnę.

3.Dermo Pharma Płatki komprez 4D z ekstraktem z ogórka


Dla moich zmęczonych komputerem oczu to bardzo fajny produkt.

4. Suchy szampon od Aussie


Raczej nie używam suchych szamponów, ale ten przetestuję. Tak ze zwykłej ciekawości.

5. Carmex Balsam do ust o smaku miętowym


Balsamów do ust mam dużo, a miętę to wolę w paście do zębów, więc raczej szału nie ma

6. Sanase Winoterapia Krem pod Oczy


Krem po oczy z ekstraktem z wina brzmi interesującą, chociaż poprzedni produkt tej firmy raczej mi nie przypadł do gustu.

Co mogę powiedzieć o pudełku z sierpnia? Fajne i owocowe, ale z pewnym zastrzeżeniem-praktycznie wszystkie produkty można dostać w pierwszej lepszej drogerii. Nie miałabym nic przeciwko temu gdyby to chociaż był nowości, a nie produkty które są dostępne od dłuższego czasu. Poza tym brak mi jakiejś kolorówki. Fajnie w owocowy trend pudełka wpisywałby się na przykład pachnący lakier do paznokci.

Ogólnie źle nie jest. Czekam na konkurencję :-).

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie pudełko bardzo na plus, byłabym zadowolona z takiej zawartości bo widzę same kosmetyki, które by się przydały i na pewno bym je zużyła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingi Farmony pachną obłędnie! Miałam kiedyś i naprawdę miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon Aussie mam i według mnie nie robi absolutnie nic. Pudełko średnie, nic odkrywczego

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutti Frutti Peeling używałam i polecam :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko średnie :) jedyne co cieszy oko to Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem pod oczy okej, ale tylko to. :) Reszta mocno średnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to średnie te pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiepskie to pudełko, ja nie zamierzam inwestować w boxy, wolę na własną rękę kupić to co znam, lubię i potrzebuję lub chce przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się jednak pudełko bardzo spodobało są tu zdecydowanie moje zapachy :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń