czwartek, 16 lipca 2015

W podróży, czyli BeGlossy lipiec 2015

Dzisiaj dotarło do mnie lipcowe pudełko BeGlossy. Tym razem kurier był wyjątkowo wcześnie i musiałam wytrzymać cały dzień w pracy by dokładnie obejrzeć zawartość. Tymczasem zdążyłam przeczytać tylko pobieżnie kartkę z opisem produktów dołączoną do pudełka i byłam całkiem zadowolona.

Tak wygląda całe pudełeczko:



Jak zwykle znalazły się kupony zniżkowe, jak na przykład kupon zniżkowy do BingoSpa, który z chęcią wykorzystam.


Szampon regenerujący Beaver Professional może być ciekawym produktem. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, więc z chęcią go wypróbuję. W pudełku znajduje się 60 ml produktu.


Spray intensywnie nawilżający Rain Dance od firmy Artego to kolejny produkt do włosów. Moim zdaniem bardzo trafiony produkt, gdyż zawiera sporo substancji wspomagających regenerację włosów w trakcie lata. Produkt pełnowymiarowy.


Na ten produkt chyba najbardziej liczę, czyli puder matujący od Annabelle Minerals. Mam kilka próbek produktów mineralnych i w sumie od pewnego czasu noszę się z zamiarem kupna mineralnego podkładu, więc sądzę że próba z pudrem na początek będzie bardzo dobra. Dostajemy 1g produktu.


Produkty Regenerum dość często przewijają się w pudełkach BeGlossy. Tym razem otrzymujemy regenerujące serum do ciała w formie pianki. Jestem dość ciekawa tego produktu. Pełnowymiarowy.


To, że będą produkty Vichy było wiadomo praktycznie od razu. Mnie trafiły się Odświeżający Żel do Mycia Twarzy oraz Dynamicznie nawilżający krem z serii Aqualia Thermal. W sumie dobre produkty na lato chociaż ja z produktami Vichy mam różne przejścia. Mam nadzieję, że te akurat się u mnie sprawdzą.

Szczerze? Podoba mi się to pudełko. Produkty może nie są z jakiejś super-hiper ekskluzywnej półki, ale są dość przemyślane pod kątem tematyki i przydatności latem. Odnoszę wrażenie, że BeGlossy czyta opinie klientek i bierze je pod uwagę podczas kreowania pudełka.

W najbliższym czasie zapraszam na posta dotyczącego perełek kosmetycznych, które poznałam dzięki BeGlossy, a tym czasem zachęcam do brania udziału w rozdaniach, które trwają na moim blogu.

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aha, zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

      Usuń
  2. Tego pudełka jeszcze nie miałam czekam na YOja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym miesiącu odpuściłam zarówno Joya, jak i beGLOSSY, bo stwierdziłam, że na razie i tak nic nowego mi nie trzeba, zapasy trzeba najpierw zużyć :)

      Usuń
  3. To pudełeczko mnie nie zachwyciło. Czekam na swojego Joyboxa

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ostatnich miesięcy to pudełko chyba najbardziej przypadło mi do gustu ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mała zawartość, puder mogli dać większy :-o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też najbardziej jestem ciekawa pudru ;)

    OdpowiedzUsuń