sobota, 25 lipca 2015

Liebster Blog Award oraz rozdania

Przypominam o trwających rozdaniach. Do rozdania z KAILASEM można się również zgłaszać na Facebooku.

Dzisiaj post poświęcony bardzo przyjemnej rzeczy, a mianowicie nominacji do Liebster Blog Award, który otrzymałam od Agnieszki z Agnieszkowo Kosmetykowo. Dość późno odpowiadam, bo mi się post z pytaniami zagubił :-).

A oto pytania, które zadała Agnieszka:

1. Kosmetyk, który uważasz, że jest zbędny.
Lakier do włosów. Nie używam, bo uważam, że głównie niszczy włosy.
2. Ulubiony kolor.
Czerwony.
3. 3 słowa opisujące Twój charakter.
Kreatywna,wybuchowa, zaangażowana.
4. Jaki jest Twój wymarzony prezent, który chciałabyś dostać, np. na urodziny?
Wszystkie palety Sleeka, których jeszcze nie mam :-).
5. Jakie rzeczy denerwują Cię w blogosferze?
Żebro-lajki.
6. Jaki kolor określiłby Twój charakter i dlaczego akurat ten?
Czerwony, bo jestem wybuchowa.
7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Olejek z kurkumą Orientany.
8. Ulubiona pora roku.
Lato.
9. Jakie miasto w Polsce chciałabyś odwiedzić?
Gdańsk, bo dawno tam nie byłam.
10. Twój ulubiony zapach?
Nie mam takiego, bo lubię perfumowe eksperymenty.
11. Kanały na yt, które najchętniej oglądasz.
W zasadzie nie oglądam YT, ale jeśli już coś oglądam to lubię kanały z tutorialami makijaży.

Nad swoimi pytaniami i nominacjami musiałam trochę pomyśleć. Oto one:

1.Komedia czy dramat?
2.Czy lubisz oglądać sport w telewizji lub na żywo?
3.Wymarzone wakacje.
4.5 rzeczy niezbędnych w Twojej kosmetyczce.
5.Musisz pozbyć się wszystkich kosmetyków, poza trzema. Co sobie zostawisz?
6.Ulubiona potrawa.
7.Czy lubisz i umiesz gotować?
8.Twoje ulubione blogi.
9.Czy czytasz składy kosmetyków i nimi kierujesz się przy wyborze?
10. Czy kiedykolwiek zrobiłaś sama jakiś kosmetyk? A jeśli tak to jaki?
11.Twój sposób na ładną skórę.

Osoby nominowane:

Życzę miłego odpowiadania na pytania!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem na pytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi :)
    Kochana czy Ty wiesz, że ktoś wysyła maile niby od Ciebie z wygranymi w rozdaniach? Trzeba kliknąć w jakiś link itp. Podpisuje się Twoim nazwiskiem! Jeśli chcesz mogę Ci wysłać tego maila do weryfikacji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście z zupełnie innego adresu niż Twój. Mam nadzieję, że nikt się nie nabierze :/

      Usuń
  3. Fajne odpowiedzi, o olejku z kurkumą chyba jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację pozwolisz, że odpowiem na pytania na fb ?;)

    OdpowiedzUsuń