piątek, 3 lipca 2015

Kosmetyczni ulubieńcy czerwca oraz rozdanie

Przypominam o trwającym rozdaniu. Pewnie do paczki-niespodzianki wpadną jacyś moi ulubieńcy.

Czerwiec był dla mnie miesiącem wykańczania niektórych kosmetyków oraz początków testowania nowych. Niektóre z nowości błyskawicznie podbił moje serce i zagościły w ulubieńcach. Nie będę powtarzała tych kosmetyków, które były ulubieńcami kwietnia i maja, a napiszę tylko co nowego w czerwcu trafiło w moje gusta.

Pielęgnacja:
1. Peelingujący żel pod prysznic Dove-bardzo pozytywne zaskoczenie otrzymane wraz z ShinyBox
2.Olejek "Drzewo sandałowe i kurkuma" z Orientany- tutaj będzie osobna recenzja
3. Krem-maska pod oczy z czereśni japońskiej z Orientany- również zasługuje na osobną recenzję

Makijaż:
1.Beauty Blender-recenzja już była.
2. Pomadka Lord&Berry- tym razem super zaskoczenie od BeGlossy
3. Róż Essence w kolorze "Babydoll"

Włosy:
1. Odżywka VitalDerm-będzie osobna recenzja.

Tak jak pisałam na początku nie będzie dużo nowości, bo w czerwca nie zaczynałam za dużo nowych kosmetyków. W najbliższym czasie postaram się napisać recenzje wszystkich obiecanych kosmetyków.

7 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten krem-maska pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje krem- maski pod oczy, bo bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. RÓŻ! Ja chcę widzieć RÓŻ! :)) Ciekawi mnie wszystko, ale ja w ogóle jestem ciekawska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie bardzo Beuty Blender ; ) A róż z Essence bardzo lubię ; )

    OdpowiedzUsuń