piątek, 19 czerwca 2015

Przygotowanie do lata, czyli czerwcowe BeGlossy

Dzisiaj szybka recenzja czerwcowego pudełka BeGlossy. Niestety będzie bez zdjęć, bo mój sprzęt odmówił współpracy.

Czerwcowe BeGlossy było promowane jako przygotowanie do lata, czyli można się było spodziewać, że będą w nim jakieś produkty do opalanie lub jakis balsam brązujący. Czy tak było?

Ja otrzymałam wersję B pudełka. Ponieważ nie jestem VIPem akurat w BeGlossy, więc nie otrzymałam rękawicy GLOV, która była prezentem dla członkiń VIP. W sumie teraz trochę żałuję, że nie jestem VIPem, bo ten produkt akurat mnie zainteresował. W moim pudełku było sześć produktów i są to:

1. Krem Charmine Rose dla cery nadreaktywnej, alergicznej. Jak akurat raczej nie mam tego typu problemów, ale może przydać się przy moich popękanych naczynkach. W pudełku jest 15 ml produktu.

2.Lord&Berry 20100 Crayon Lipstick, czyli szminkę w ołówku. Mnie się trafiła matowa fuksja, której kolor bardzo mi odpowiada.

3.Veet krem do depilacji z olejem z pestek winogron. Produkt bardzo dobry właśnie na lato. Dla mnie kremy są najwygodniejszą metodą depilacji, więc to kolejny produkt, który przypadł mi do gustu.

4.Dermofuture Precision Wypełniacz Ust Lustrzany Blask. Ten produkt wzbudza we mnie dość mieszane uczucia, ale poniewaz lubię nowości to chyba go wypróbuję.

5.Miniaturka 30 ml odżywki do włosów firmy Wella. W sumie odżywka do włosów zawsze się przyda, więc nie narzekam.

6.Prezent od firmy Purederm. Mnie się trafiła intensywna maska kolagenowa. Zobaczymy jak sie sprawdzi.

Podsumowując to pudełko całkiem ciekawe. Nie ma jakiegos efektu super-wow, ale też nie jest złe. Najbardziej jestem ciekawa obydwu produktów do ust.

7 komentarzy:

  1. Ja bym chyba nie była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Veet najbardziej mnie ciekawi z tego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to sie stało ze ja CIe wczesniej nie obserwowłam:) dlatego lubie jak ktoś mi pisze w komentarzy wtedy na pewno nie przeoczę:)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zamówiłam pudełko beglossy, jak anuluję subskrypcję to więcej nie będą mi wysyłać tych pudełek? Czy gdzieś muszę pisać? Przepraszam za głupie pytanie, ale jestem zielona... ;)

    OdpowiedzUsuń