poniedziałek, 15 czerwca 2015

Lato z bohemą, czyli Sleek Bohemian


Na samym początku istnienia mojego bloga pojawiło się sporo recenzji palet firmy Sleek. Jestem ich wielką fanką, a ponieważ niektóre palety nie są już dostępne w regularnej sprzedaży, więc często przeglądam allegro z nadzieją, że znajdę jakąś już niedostępną paletę. Tak właśnie trafiła do mnie paletka Sleek Bohemian. Akurat na tą paletę można jeszcze dość często trafić na allegro, ale z uwagi na edycję limitowaną często kosztuje około 50 PLN. Ja zdecydowałam się na zakup używanej i zapłaciłam zdecydowanie mniej.

Paletka jest w nietypowym jak na Sleeka białym opakowaniu.



Są trzy perłowe cienie oraz dziewięć matowych. W moim opakowaniu nie było folii z nazwami, więc wyszukałam je w necie.

Górny rząd:
-Gilt to perłowa oliwkowa zieleń o bardzo dobrej pigmentacji
-Russet jest to ciemnomiedziany perłowy cień o świetnej pigmentacji. Genialny dla niebieskich oczu.
-Marron to piękne, matowe bordo o dobrej pigmentacji. Mój faworyt w tym zestawieniu.
-Calendula to matowa żółć o średniej pigmentacji
-Anaemia to kremowa, matowa biel o średniej pigmentacji
-Neutron to mocno napigmentowana matowa czerń

Dolny rząd:
-Wafer to nieźle napigmentowany biszkoptowy cień. Dobrze się sprawdza jako cień bazowy.
-Sanguine to perłowe, dobrze napigmentowane bordo.
-Clover to piękna, matowa trawiasta zieleń
-Overdyed to matowy, dobrze napigmentowany granat
-Emperor to również cień matowy, w ładnym fioletowym kolorze
-Moto-X to chłodny, matowy brąz o dobrej pigmentacji.

Mniej znana paleta Sleeka, a bardzo udana. Kolory na zdjęciach wyszły mi dość ciepłe, zwłaszcza bordowe cienie, a w moim odczuciu są neutralne w kierunku chłodnych. Jak dla mnie to bardzo udana paleta Sleeka. Matowe cienie mają naprawdę niezłą pigmentację. Są dwa cienie, które można wykorzystywać jako bazowe, a przy tym całym bogactwie kolorów zestawienia nie wychodzą jakieś tandetne.

Jeśli się zastanawiacie na kupnem tej palety to bardzo polecam. Ja będę polowała na kolejne Sleeki do mojej kolekcji.


13 komentarzy:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/ - mój blog
    Obserwuję ,licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ma kolorki, idealne do makijaży na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna, ale obawiam się, że ja nie potrafiłabym zrobić z niej pożytku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma ładne kolorki, ale ja taki u siebie nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolory :) Warto mieć chyba taką paletkę w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dwie palety ze sleeka i na nich się nie skończy, zakochałam się w ich pigmentacji i trwałości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorki, idealne na lato! :) Ostatnio lubię malować powieki na kolorowo po krótkiej przygodzie z brązami i różami, które mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolory ;)) lubię paletki Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń