czwartek, 18 czerwca 2015

Kosmetyczny haul w Kosmetykomania.pl

Od pewnego czasu nosiłam się ze zrobieniem większych zakupów kosmetycznych, głównie chodziło mi o akcesoria. Dwa dni temu usiadłam do komputera i poszukałam, która z drogerii internetowych ma interesujące mnie produkty w przystępnych cenach. I tak trafiłam na Kosmetykomanię. Mieli wszystkie akcesoria, które chciałam kupić oraz przy okazji trafiłam na kilka promocji.

Tak wyglądały moje zakupy:



Co muszę przyznać na samym wstępie to bardzo ładne zapakowanie wszystkich produktów. Poczułam się jakbym dostała prezent, a nie zrobiła zakupy. Do zamówienia dołączone też były cukierki.

A to co po kolei wylądowało u mnie:



Brushegg, czyli jajeczko do czyszczenia pędzli. Czytałam już o nim na kilku blogach,a ponieważ zawsze mam wrażenie, że nie mogę do końca domyć pędzli, zwłaszcza do podkładu, to postanowiłam nabyć to gumowe jajeczko. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.


Trafiły do mnie również dwa Beauty Blendery. Akurat była na nie promocja, więc kosztowały sporo mniej plus dostałam mydełko do ich czyszczenia. Kolejny produkt bardzo zachwalany w sieci. Jestem ciekawa czy spisze się się lepiej od gąbeczki z RT.


Kupiłam również pięć pędzli z Hakuro do nakładania oraz rozcierania cieni. Część z nich mi się powtarza, ale ponieważ to sprawdzona jakość to z chęcią zainwestowałam w kolejne. Trafił do mnie również pędzel do różu z Essence. Potrzebowałam niewielkiego i niezbyt drogiego pędzla, który zmieści się w każdej kosmetyczce.


No i wisienka na torcie, czyli najnowsza paleta Sleeka. Im częściej ją oglądałam w necie tym bardziej mnie kusiła, więc postanowiłam zrobić sobie taki prezent.

Pewnie zdecydowałabym się jeszcze na kilka rzeczy, ale stwierdziłam, że moje zasoby są tak bogate, że na razie stop z zakupami.


14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą beauty blendery - jeszcze ich nie miałam oraz brushegg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kusi te Brushegg :) Daj znać jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zapakowany jak prezent :) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej palety z sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paleta ma przepiękne kolory.. nieraz już zwróciła moją uwagę :) +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super nowości! paletka ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gąbeczka BB kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka również mnie kusi więc czekam na jakąś recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ciekawa jestem co myślisz o BB, ja mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jajko do pędzli to i mi by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń