piątek, 12 czerwca 2015

Kolorowy puder-czy to działa?

Wiele kobiet zmaga się z różnymi niedoskonałościami skóry. Często są to różne rodzaju przebarwienia, zaczerwnienienia lub cienie. Trzeba najczęściej użyć dość mocnego korektora, żeby ukryć te niedoskonałości, a nie każdy to lubi. Z pomoca może przyjść puder korygujący.

Ja mam kilka tego typu pudrów, ale moim ulubieńcem jest ostatnio widoczny na zdjęciu puder Catrice.


Puder wygląda jak mozaika różnych kolorów: zielonego, różowego, fioletowego oraz piaskowego. Na twarzy daje bardzo naturalny efekt. Jest drobno zmielony dzieki temu nie osadza się na włoskach. Bardzo ładnie koryguje róznego rodzaju zaczerwienienia, a ja mam ich całkiem sporo. U mnie matuje na jakies maks 4 godziny, ale później twarz ma raczej taki subtelny blask niz brzydkie świecenie się. Kosmetyk jest bardzo dobrym dodatkiem do wszystkich podkładów jakie do tej pory stosowałam, a zastosowany solo tez działa całkiem nieźle. Nie zauważyłam, zeby zapychał pory. Jest wydajny i się nie kruszy.

Ze swojej strony bardzo polecam ten puder, bo nie jest drogi, a bardzo dobrze się sprawdza.

8 komentarzy:

  1. jak bede w naturze to się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie on jakoś kompletnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :-) chętnie go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak na razie jestem zadowolona z pudru z Inglota który ma kolor żółty przez co też doskonale niweluje zaczerwienienia :) dobrze wiedzieć, że jak coś jest jego zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie, u mnie dobry puder to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam parę opinii na temat tych kolorowych pudrów i może rzeczywiście warto się zdecydować na zakup, bo w większości są pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie się z nim nie poznam.

    OdpowiedzUsuń