wtorek, 9 czerwca 2015

Gąbeczka myjąca do Yasumi, czyli przyjemne zaskoczenie

Dzisiaj kolejny produkt, który zawędrowała do mnie wraz z majowym ShinyBox. Wiele osób się zachwycało tą gąbeczką, natomiast ja miałam jakieś średnie przekonanie do tego. Jeśli chcecie się dowiedzieć czy moje podejście się zmieniło to zapraszam do czytania.

Gąbka dostajemy zapakowaną w foliową torebkę, którą widać na zdjęciu.


Pierwsze wrażenie po wyjęciu gąbki z folii było raczej nieprzyjemne, bo produkt jest bardzo twardy i nieprzyjemny w dotyku. Zgodnie z instrukcją gąbkę należy moczyć 3-5 minut przed użyciem. Moim zdaniem tak długi czas nie jest niezbędny, bo gąbka szybko mięknie pod wpływem wody. Można używać jej samej bądź z jakimś środkiem myjącym. Ja używam jej wraz z żelem do mycia twarzy Biolaven.

Jeśli chodzi o efekty to są one naprawdę rewelacyjne. Skóra jest ładnie oczyszczona, pory zwężone. Gąbka jest bardzo komfortowa w użyciu. Nie podrażnia skóry, bo pod wpływem wody robi się miła w dotyku. Jak dla mnie jest dość galaretowata. Czyszczenie też jej bardzo proste, a dołączony sznureczek ułatwia wysychanie gąbki.

Ja jestem bardzo przyjemnie zaskoczona gąbką w Yasumi i chyba wykorzystam kupon rabatowy na kolejne gąbki, który był dołączony do majowego ShinyBox.

8 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, chyba skuszę się na ten produkt. Lubię takie akcesoria, zwłaszcza jeśli mogą oczyszczać twarz :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę gąbkę, też używam jej z żelem Biolaven :) A jak ją czyścisz? Też chyba skuszę się na następną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płuczę ją w ciepłej wodzie aż woda się nie pieni od żelu :-)

      Usuń
  3. mam problem z twarza wiec raczej tego sprobuje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją mam, jest świetna. Chyba najlepszy produkt z pudełka :)
    Obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z tą gąbką, skuszę się na nią przy jakichś najbliższych zakupach. Wydaje się być doskonałą alternatywą do szczoteczek i dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i uwielbiam :-) świetnie oczyszcza i masuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam żel Biolaven oraz tę gąbkę - muszę ją wreszcie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń