poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zdobycze na wielkiej obniżce w Rossmannie

Dzisiaj post zakupowy związany z wielką obniżką kosmetyków do makijażu w Rossmannie. Jako, że obecna część promocji obejmuje podkłady, pudry i inne kosmetyki typowo do twarzy to takie też zakupy zrobiłam. Moje plany były trochę inne, ale nie wszystkie produkty były dostępne w pożądanych przeze mnie odcieniach, więc pewnie nabędę je przy okazji innej obniżki bądź zakupię przez Internet.

A tak wyglądają moje zakupy:


Jak widać nie jest tego dużo, bo mam sporo zapasy tego typu kosmetyków, a nie chciałam kupować dla samego kupowania.

1. Podkład Wake me up firmy Rimmel. Bardzo lubię produkty tej firmy, testowałam już wiele ich produktów, ale z tym podkładem zawsze było mi nie po drodze. Jako, że ostatnio uwielbiam kosmetyki rozświetlające to tym razem postanowiłam się na niego skusić i zobaczymy jakie będą tego efekty. Wybrałam odcień 103 True Ivory.


2. Max Factor Facefinity 3 in 1. Myślałam nad innym podkładem z tej firmy, a mianowicie nad Whipped Cream, ale ciężko mi było sprawdzić odcień i finalnie zdecydowałam się na ten podkład w odcieniu 47 Nude. Jestem ciekawa połączenia bazy, korektora i podkładu w jednym. Ocenę tego oraz innego podkładu Max Factor, a mianowicie Skin Luminizer umieszczę już wkrótce na blogu.



3.  Podkład rozświetlający z serii Hypoallergenic firmy Bell. Kolejny podkład rozświetlający do testów. Niestety dopiero latem, bo już w domu zorientowałam się, że wzięłam kolor 02 zamiast 01 .


4. Puder Bell rozświetlający z tej samej serii. Zainteresował mnie ten produkt i z chęcią go wypróbuję.

Produkty  Bell bardzo mnie kusiły. Chciałam też kupić bazy tej firmy, ale nie byłam pewna czy są objęte promocją, więc sobie odpuściłam.

Produkty, których nie kupiłam, ale chciałam to podkład Astor Perfect Stay (brak najjaśniejszego koloru w szafie) oraz kilka produktów firmy Revlon, których po prostu nie było, a ja na fali zachwytu podkładem Photoready chce wypróbować inne produkty z tej serii.

Od 30 kwietnia promocje produktów do oczu, więc od razu zapraszam na post tego co polecam i co zamierzam kupić.

A jakie są Wasze zdobycze na tej promocji?

14 komentarzy:

  1. Podkład z Rimmel miałam :) świetnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już, już trzymałam wake me up w dłoniach... ale wytrzymałam i nie uległam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie uległam, mimo, że pracuje na kolorówce w rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię się czasem skusić na taką promocję i chętnie kupuję wtedy kosmetyki na zapas :) Bo takie obniżki, to naprawdę okazja

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam tylko jeden puder :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie kupiłam sobie Wake me Up i jak na pierwsze wrażenie, to całkiem niezły :) Tylko jako iż mam suchą skórę, to wole podkład z Astora "Lift me Up" :)

    http://jeyjuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie był troszkę szał z zakupami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja udałam się tylko po podkłady z Rimmela, które upatrzyłam sobie kilka dni wcześniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem powstrzymałam się przed zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odlewkę Wake Me Up i się zastanawiam czy jakoś dziwnie trafiłam - na blogach same zachwyty, a moja odlewka wyglądała na twarzy jakbym się brokatem obsypała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam nie kupować ale wczoraj trafiłam do mało uczęszczanego rossmana i trochę popłynęłam ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiedziawszy nie miałam zamiaru korzystać z tej promocji w Rossmannie. Mam wszystkie kosmetyki jakie potrzebuje, a nawet mam ich za dużo. Jednak zorientowałam się, że mój ulubiony Stay Matte powoli zaczyna zbliżać się ku denkowi więc kupiłam podkład z Manhattana. :) Ot, moje zakupy. Planuje jeszcze kupić brązowy eyeliner do brwi ale to dopiero wtedy kiedy będzie promocja na eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Także zakupiłam Max factor i wszystko by było świetnie gdyby nie odcień, wybrałam 40 i niestety na twarzy ciemnieje i wpada w tony różowe. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zadnego z tych kosmetykow nie mialam, ale jestm bardzo ciekawa kosmetykom z Bell, bo bardzo mnie je pani z Rossmanna zachwalala!

    OdpowiedzUsuń