czwartek, 9 kwietnia 2015

TAG: 50 faktów o mnie

Dzisiaj małe przybliżenie mojej osoby, czyli 50 faktów o mnie. Jedne bardziej inne mniej istotne :-).

1. W lipcu kończę 31 lat chociaż dzięki dobrym genom na tyle nie wyglądam ;-).
2. Mam tylko jedno imię- Anna.
3. Od prawie 5 lat jestem mężatką, a od trochę ponad roku mamą.
4.Pracuję w dużej korporacji zajmującej się szeroko pojętym IT.
5. Mówię biegle po angielsku i niemiecku, prawie biegle po hiszpańsku. Uczyłam się też francuskiego (nadal sporo rozumiem) i arabskiego. Znajomość języków obcych bardzo przydaje mi się w pracy
6.Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy.
7.Nigdy nie korzystałam z solarium.
8.Kocham gotować i bez problemu potrafię przygotować obiad na 25 osób.
9.Pasjonuje mnie Ameryka Łacińska. Zarówno ta współczesna, jak i czasy Majów, Inków czy Azteków.
10.Z wykształcenia jestem amerykanistą i specjalistą od mass mediów.
11.Jestem typem kolekcjonera-jak już zaczynam coś zbierać to staram się mieć wszystko z danej kolekcji, nawet jak mi się średnio podoba. Staram się z tym walczyć, ale nie zawsze mi to wychodzi
12.Uwielbiam czytać książki. Przeczytałam już na pewno tysiące książek. W szczególności fantasy, sensacja oraz romansidła. Książki anglojęzyczne w większości czytam w oryginale.
13.Zbieram książki kucharskie. Z każdych zakupów jakąś przynoszę.
14. Mam słabość do koloru czerwonego. Nawet moja suknia ślubna była w kolorze bordo.
15.Wolę warzywa od owoców.W szczególności uwielbiam cebulę i kalafiora (na surowo).
16.Czekolada i owoce morza to moje dwie słabości kulinarne.
17.Lubię planować różne rzeczy chociaż często nie udaje mi się tego zrealizować w życiu prywatnym, bo zawodowo jestem bardzo skrupulatna.
18.Jestem śpiochem, chociaż od urodzenia synka jeszcze się nie wyspałam.
19.Jestem bardzo wybuchowa, ale potrafię to kontrolować.
20.Mam świra na punkcie sportu. Potrafię wstać o 4 rano, żeby oglądać mecz siatkówki lub tenisa. Od kiedy jestem mamą robię to trochę rzadziej, bo jednak sen się w życiu przydaje.
21.Sama nie mam za bardzo determinacji do regularnych ćwiczeń, chociaż ciągle sobie powtarzam, że teraz to zacznę na pewno ćwiczyć. Kolejne płyty z ćwiczeniami czekają na wykorzystanie.
22.Uwielbiam zwierzaki. W domu rodzinnym był taki okres, że miałam 6 psów, 11 kotów, 2 króliki, 2 myszy i kanarka. Teraz w swoim domu nie mam żadnego zwierzaka, ale jak tylko synek trochę podrośnie to na pewno jakiś zwierzak u nas zamieszka.
23.Jestem uczulona na jad stworzeń typu osy, pszczoły.
24.Bardzo lubię szpilki, ale rzadko w nich chodzę.
25.Długi czas borykałam się z niewielką nadwagą. Obecnie jestem bardzo szczupła, pewnie przez bieganie za Małą Bestią.
26.Cały czas szukam kosmetyku idealnego.
27.Mam młodszą siostrę.
28.Wakacje najbardziej lubię spędzać nad morzem.
29.Kiedyś nie lubiłam prac ogródkowych. Teraz z chęcią pomagam mamie w ogrodzie, sadzie i ogrodzie warzywnym.
30.Potrafię jeździć konno, całkiem nieźle gram w tenisa, znam kilka podstawowych tańców towarzyskich oraz sporo chwytów samoobrony.
31.Marzy mi się wycieczka do Meksyku.
32.Bardzo lubię rum z colą.
33.W trudnych sytuacjach potrafię zachować zimną krew. Odreagowuję później.
34.Jako małe dziecko miałam pękniętą czaszkę i z tego powodu nie mogłam przez długi czas zbytnio się przemęczać.
35.Mam lęk wysokości, dlatego okna u nas w domu myje mąż.
36.Nie lubię chodzić do kina.Wolę oglądać filmy w domu na kanapie z dobrym jedzeniem pod ręką. A tak naprawdę to zbyt często biegam do toalety, żeby wytrzymać cały film w kinie.
37.Mam dość niskie ciśnienie i częste bóle głowy.
38.Pewności siebie dodają mi pomalowane paznokcie, ale sam proces malowania mnie bardzo wkurza.
39.Kompletnie nie potrafię śpiewać. Na nieszczęścia dla moich bliskich bardzo to lubię.
40.Mam bardzo podzielną uwagę.Potrafię jednocześnie czytać,oglądać mecz, jeść i jeszcze rozmawiać z mężem.
41.Jestem lubiącą sprzątać bałaganiarą. To się trochę wyklucza, ale tak jest.
42.Mam słabość do kwiatowych wzorów na sukienkach, bluzkach, spódnicach.
43.Jako dziecko miałam prawie białe włosy i dość ciemną karnację. Obecnie włosy mi trochę ściemniały, ale opalam się dość trudno, chociaż moja skóra nie jest szczególnie wrażliwa na słońce.
44.Zawsze przeglądam czasopisma od końca.
45.Miałam być chłopcem i mieć na imię Piotr, przynajmniej według badań USG. Okazałam się dziewczynką, a imię Piotr nosi mój Mąż.
46.Lubię oglądać seriale sensacyjne typu CSI albo NCIS.
47.Kiedyś chciałam pisać książki fantasy i ten pomysł nadal siedzi w mojej głowie, więc kto wie. Może jeszcze jakąś książkę napiszę.
48.Lubię przebywać z ludźmi, ale nie mam problemów z byciem sama i nigdy się wtedy nie nudzę. W końcu jest tyle książek do przeczytania.
49.Uwielbiam wszelkie puzzle, łamigłówki. Obecnie marzą mi się takie na 18000 elementów albo puzzle 3D.
50. Chciałabym mieć jeszcze co najmniej dwoje dzieci.

To tyle o mnie.Na koniec zaproszę Was na rozdanie, do którego link znajdziecie w prawym górnym rogu.

5 komentarzy:

  1. Kalafior na surowo ? to tak się da ? poza tym miło mi Cię poznać Aniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie z paznokciami. Nie wyobrażam sobie ich bez lakieru, ale jak mam je malować to... cały czas odkładam na inną godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo w punkcie 39 - co z tego, że chodziłam do szkoły muzycznej, przecież to nie wyklucza tego, że śpiewanie mi nie wychodzi. :) I w punkcie 41 - czasami jak się zabiorę za sprzątnie to mogę cały dom przekopać, ale no, zwykle moje rzeczy jakoś samoistnie się rozrzucają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te fakty.:))
    Również bardzo lubię szpilki, ale w przeciwieństwie do Ciebie często w nich chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Ci tego że umiesz tyle języków, aż tyle bo ja tylko polski ;p i angielski podstawy, poza tym dowiedziałam się na prawdę dużo ciekawych informacji o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń