czwartek, 5 marca 2015

Ślicznie ekonomicznie, czyli Iconic 3 od Makeup Revolution oraz przypomnienie o rozdaniu

Zacznę od rozdaniowej przypominajki (ROZDANIE).

Kultowe palety firmy Urban Decay doczekały się wielu zamienników, bo raczej nie każdy ma wolne 200 PLN na paletkę cieni, ale 20 PLN czy 15 to dajemy radę znaleźć w kieszeni. Absolutnie nie zamierzam porównywać tych dwóch firm, bo palet Urban Decay nigdy nie używałam, więc nie mam poglądu na jakość tego produktu.

Natomiast jeśli chodzi o paletkę Iconic 3 to mogę powiedzieć kilka słów, bo mam ją już od pewnego czasu.

Wygląda ona tak:



A oto swatche (notabene powiększyłam swatche w moich pozostałych recenzjach, więc są bardziej wyraziste):


Jak widać paletka utrzymana w brązach z domieszką różu, czyli taka jak ja osobiście lubię najbardziej w paletach należących do gamy naturalnych. W paletce mamy trzy cienie matowe, jeden satynowy, jeden z drobinkami, a reszta to cienie perłowe. Po raz kolejny zachwycają mnie jasne maty i ich pigmentacja. Cienie się nie sypią, mają naprawdę dobre kolory. Jest to paleta z serii naturalnych, więc pasuje praktycznie do każdego typu urody. Z takim zestawem można zrobić bardzo klasyczny makijaż dzienny, jak i wieczorowy. Brakuje w niej tylko czerni, bo ten ostatni kolor to fiolet z drobinkami. Jednak nie jest to jakimś dużym problemem, bo czarne cienie ma tyle innych palet, że zawsze można jakoś pokombinować.

Kolejna paleta godna polecenia.

4 komentarze:

  1. Zestawienie kolorystyczne jest idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również posiadam tą paletę i uważam, że jak za tą cenę są naprawdę w porządku :) Wszystkie kolory pasują do siebie więc można je dowolnie łączyć :)

    OdpowiedzUsuń