środa, 4 marca 2015

Recenzja paletki Romantic Smoked od Makeup Revolution oraz przypomnienie o rozdaniu

Przypominam o rozdaniu na Dzień Kobiet  (ROZDANIE).

Dzisiaj pierwsza z recenzji o mniejszych paletkach od Makeup Revolution, czyli tych mających dwanaście cieni. Zacznę od paletki Romantic Smoked.

Wygląda ona tak:



A oto swatche:


Zacznę od tego co mi się nie podoba, czyli opakowanie. Wolę paletki z nieprzeźroczystym zamknięciem. 

Co do samych cieni to są one utrzymane w kolorystyce neutralnej z kilkoma odcieniami fioletu, które skłoniły mnie do zakupu tej paletki. Pierwsze sześć cieni ma perłowe wykończenie, a pozostałe są matowe. Pigmentacja naprawdę dobra, w tym również jasnych matów. Ostatni cień z paletki jest prawie niewidoczny, gdyż idealnie stopił się z moją skórą. Idealne do dziennego jak i wieczorowego makijażu. Wielbicielki jasnych delikatnych fioletów powinny być zadowolone, gdyż ten kolor dominuje w całej palecie, ale są to odcienie lekkie i delikatne/

Paletki z serii Redemption są bardzo interesujące, z uwagi na bardzo zróżnicowaną kolorystykę. Jakościowo też całkiem dobre. Kuszące pod względem ceny. Gdyby tylko opakowani było lepsze...

5 komentarzy:

  1. Moim marzeniem z MUR jest paletka Isonic 3. Z Romantic Smoked raczej bym nie korzystała albo korzystała tylko z cieni, które nie są matowe. Niestety w matowych cieniach nie czuje się dobrze. I popieram zdanie, że paletki powinny być z nieprzeźroczystym opakowaniem. Takie "okienko" z przodu paletki jakoś kojarzy mi się z tandetą, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam paletkę Essential Shimmers i jestem z niej mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chcę kupić jedną z paletek ale nie mogę zdecydować się którą :( bardziej wolę perłowe odcienie i z tej te pierwsze 5 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestawienie kolorystyczne bardzo mi się podoba jednak ze względu na ilość cieni,które mam nie skuszę się na kolejne zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 paletki MUR, dwie są fajne a jedna strasznie beznadziejna :). Tej akurat nie mam, ale w innej ich paletce mam podobne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń