wtorek, 13 stycznia 2015

Peeling Organique- jedno z odkryć 2014

Bardzo lubię peelingi, zarówno do twarzy jak i do ciała. Do tej pory najczęściej kupowałam peelingi do ciała w drogeriach i głównym kryterium wyboru był zapach :-). Wszystko się bardzo zmieniło kiedy zaczęłam używać produktu firmy Organique.

Peeling otrzymałam podczas akcji promocyjnej organizowanej w październiku przez ShinyBox. Należało zamówić wrześniowe pudełko, a wraz z nim otrzymywało się pełnowymiarowy peeling. Nie ukrywam, że przede wszystkim ten produkt przykuł moją uwagę, chociaż wrześniowe pudełko miało kilka innych perełek jak choćby genialny tusz do rzęs Etre Belle.

Wracając do Organique. Peeling prezentuje się tak:

Opakowanie zawiera 200 gram produktu. Peeling jest oparty na soli, zawiera oleje: kokosowy i sojowy, masło Shea oraz pięknie pachnie lnem i grejpfrutem. Zapach jest naprawdę przyjemny, nie chemiczny jak w bardzo wielu drogeryjnych produktach.

Jeśli chodzi o działanie to jest ono fantastyczne. Skóra jest ładnie złuszczona, nawilżona, ale bez takiego lepiącego uczucia jaką dają produkty z parafiną. Po użyciu nie trzeba już używać żadnego dodatkowego nawilżacza. Również samo użycie jest bardzo komfortowe, gdyż produkt ładnie przylega do skóry, jest kremowy, a ie taki grudkowaty i spadający jak wiele peelingów, które miałam okazję testować. Dzięki temu jego wydajność jest też znacznie większa. Ja swoje opakowanie mam od ponad dwóch miesięcy przy używaniu średnio co trzy dni i jeszcze na kilka użyć mi starczy. Nie trzeba wiele tego peelingu, żeby osiągnąć świetny efekt.

Dla mnie osobiście największą zaletą jest fakt, że prawie zawsze zimą mam jakieś zapalenia przy mieszkach włosowych na nogach. Przy tym peelingu problem zniknął. Nie ma żadnych stanów zapalnych, depilacja też jest znacznie mniej bolesna. Mam w swojej łazienkowej kolekcji jeszcze jeden peeling z Organique, również pochodzący z ShinyBox. Jestem ciekawa czy okaże się równie dobry.

Niewielką wadą może być cena około 40 PLN za opakowanie, ale ponieważ wydajność jest mniej więcej dwa razy taka jak w produktach drogeryjnych, to cenowo wychodzi bardzo podobnie,

Ja ze swojej strony gorąco polecam ten produkt i z chęcią do niego wrócę, a także wypróbuję inne kosmetyki marki Organique.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz